Ran Tellem, responsable de Desenvolupament de Contingut Internacional del Grup MEDIAPRO, presenta al Festival de Berlín el drama criminal “The Paradise”

El thriller és una coproducció de la televisió pública finlandesa Yle,MRP Matila Röhr Productions Oy i MEDIAPRO
11 de febrer de 2019

El Grup MEDIAPRO està present en el Festival Internacional de Cinema de Berlín amb “The Paradise”, sèrie protagonitzada per Fran Perea i Riitta Havukainen que s'està gravant en l'actualitat a Fuengirola (Màlaga). Per primera vegada, MEDIAPRO participa en un panell de sèries espanyoles de la mostra, en el qual intervindrà Ran Tellem (guanyador d'un Emmy com a productor executiu de “Homeland”), responsable de Desenvolupament de Contingut internacional del Grup.

En el marc del ‘Upcoming Series from Spain’, organitzat pel Festival Internacional de Sèries de Barcelona, Tellem donarà a conèixer aquesta ficció, un thriller que ell mateix ha desenvolupat i que fins a mitjans d’abril visitarà diferents escenaris de la Costa del Sol, després del seu pas per la ciutat finlandesa d’Oulu i voltants. ‘The Paradise’ és una coproducció de la televisió pública finlandesa Yle -que té previst l'estrena de la sèrie a finals del 2019-, MRP Matila Röhr Productions Oy i MEDIAPRO.

En la ficció, de vuit episodis, Fran Perea –molt popular a Finlàndia per “Los Serrano”– interpreta un policia que col·labora en la resolució d'un complex cas de desaparicions i assassinats en el si de la comunitat finlandesa de Fuengirola. Al capdavant de la recerca es troba una veterana detectiu finlandesa, a la qual dóna vida Riitta Havukainen (“Fakta homma”, “Harjunpää ja heimolaiset”), que viatja a Espanya per resoldre un últim encàrrec.

“The Paradise”, el guionista principal del qual és Matti Laine (autor de “Bordertown”), està dirigida per Marja Pyykkö (“Hooked”, “Black Windows”).

MEDIAPRO ha estat present en diferents edicions de la Berlinale amb un total de sis pel·lícules. “Comandante”, d'Oliver Stone, va ser la primera, al 2003; “Amador”, de Fernando León de Aranoa, va ser seleccionada al 2011; el 2014 es va estrenar internacionalment “El Somni”, de Franc Aleu; i el 2015, l'encarregada d'inaugurar el certamen va ser “Nadie quiere la noche”, d'Isabel Coixet, mentre que “El botón de nácar”, de Patricio Guzmán, es va alçar amb l'Ós de Plata al Millor Guió. Al 2017 Fernando León de Aranoa va repetir a la mostra amb “Política, manual de instrucciones”.

FOTO: Fran Perea i Riitta Havukainen ©anabelenfernandez