Sala de Premsa - Notícies | MEDIAPRO

Últimes notícies del Grup Mediapro

19 d'octubre de 2018

Primera producció amb Disney: MEDIAPRO coproduirà una nova sèrie de ficció juntament amb Disney Media Distribution Latin America

“Cazadores de Milagros” tindrà també la participació en la producció de Somos Productions i BTF Media

Disney Media Distribution Latin America (DMD-LA), la divisió de distribució i producció de The Walt Disney Company Latin America, MEDIAPRO, Somos Productions i BTF Media, han anunciat la producció de la sèrie de ficció “Cazadores de Milagros”.

“Cazadores de Milagros” és una sèrie innovadora que combina ficció i realitat, els seus protagonistes investiguen en cada episodi casos inexplicables que han ocorregut en la vida real.

La trama de la sèrie se centra en un periodista escèptic que treballa en un portal de notícies i necessita una informació per salvar la seva carrera; en la jove i brillant hereva d'un imperi mediàtic d’èxit però controvertit, i en una enigmàtica vident que es debat entre la fe i la necessitat. Els destins dels tres coincideixen en una missió única que els obligarà a qüestionar els seus dubtes i les seves certeses en relació a la fe: rastrejar casos reals de fets miraculosos. En cada episodi, aquest particular equip investigarà casos inexplicables que en ocasions tindran una explicació científica, però en algunes els límits de la raó no seran suficients. Veritat o il·lusió" Meravella o raó" Màgia o lògica"

“Cazadores de Milagros”, sèrie de 13 episodis d’una hora, és una coproducció entre DMDLA, MEDIAPRO, BTF Media i Somos Producciones, que tindrà com a set de producció a Mèxic, seu de la de la productora BTF Media.

“Qui no dóna la benvinguda a miracles extraordinaris" Un tòpic fascinant, enriquidor i motivador per a tots els éssers humans. Estem orgullosos de poder realitzar al costat de MEDIAPRO, Somos Productions i BTF Media aquesta gran producció original, positiva i inspiradora”, ha comentat Fernando Barbosa, Vicepresident Sènior i General Manager de Disney Media Distribution and Production Latin America & US Hispanic Market, The Walt Disney Company Latin America.

“’Cazadores’ sorprendrà a molts, pel seu captivador i nou còctel de personatges de ficció entrellaçant-se amb fets de la vida real”, ha afegit Leonardo Aranguibel, Director de Producció de Disney Media Distribution Latin America i autor de l'argument original. “Una proposta original que podria obrir la porta a un nou gènere per a la nostra televisió”.

Laura Fernández Espeso, Directora de Contingut Internacional del Grup MEDIAPRO, ha afirmat: “Aquest acord ens permetrà compartir talent i experiència amb un soci extraordinari, per crear una sèrie que estem segurs agradarà a tot el món. ‘Cazadores de Milagros’ suposa un gran pas dins de l'estratègia de contingut internacional de MEDIAPRO, reforçant el nostre objectiu de crear ficció de qualitat a nivell global. Disney és la destinació perfecta per al nostre projecte i és un plaer poder fer-ho realitat al seu costat”.

Daniel Burman, Director de Continguts de MEDIAPRO US, ha expressat: “Per a mi aquest projecte suposa un doble repte i un doble motiu d'orgull. D'una banda, poder col·laborar amb un professional de la indústria de la trajectòria de Fernando Barbosa és una oportunitat única d'aprenentatge. Per un altre, ser partícips d'aquesta nova etapa de Disney resulta un desafiament que afronto amb molt entusiasme. ‘Cazadores de Milagros’ va ser una sèrie extraordinària, on tots els espectadors van a poder trobar-se, més enllà de les seves creences”.

“Ens sumen a la realització d'un gran projecte que promou valors humans de la mà de tres grans socis”, ha agregat Francisco Codero, CEO de BTF Media.

Luis Villanueva, President i CEO de SOMOS Productions, va expressar que “’Cazadores de Milagros’ alimenta aquesta cerca que tenim tots de fets extraordinaris, que creuen entre el món real i el transcendent. És un tema fascinant que fa una sòlida base per a una sèrie com a ‘Cazadores de Milagros. Unit a la qualitat de producció que garantim DMDLA, MEDIAPRO, BTF Media i Somos Productions, completa els elements necessaris per a un producte d'èxit garantit. És un plaer i un privilegi treballar amb socis com Disney Media Distribution Latin America, MEDIAPRO, Somos Productions i BTF Media”.

Aquesta producció segueix amb l'estratègia de compromís de proporcionar programació atractiva per a l'audiència, igual que les produccions originals anteriors realitzades per DMDLA com ““Hasta que te conocí”, “El César” i “El Secreto de Selena”.

L'obertura i clausura dels Jocs de Lima 2019, per primera vegada en format 4K

El Grup s'encarregarà de produir 917 hores en directe dels Panamericans i Parapanamericans, el tercer esdeveniment multi esportiu més gran del món, després de les Olimpíades i el Mundial de Futbol

Per primera vegada en els Jocs Panamericans, les cerimònies d'obertura i clausura seran produïdes pel Grup MEDIAPRO en format 4K, la qual cosa permetrà capturar els detalls més específics dels esdeveniments brindant a l'espectador una experiència de visió propera a la realitat. La pròxima cita dels Jocs Panamericans es convertirà en una fita històrica pel sector audiovisual de Perú, ja que serà la primera vegada que s'organitzarà un desplegament d'aquestes dimensions.

MEDIAPRO mobilitzarà més de 700 professionals, 12 unitats mòbils i desenes d'equipaments d'alta tecnologia per cobrir un total de 2.800 esdeveniments amb una producció de 917 hores en directe. S'encarregaran de la transmissió de totes les competicions de 39 esports i 62 disciplines que es realitzaran entre 26 de juliol i 11 d'agost de 2019.

Aquest esdeveniment comptarà amb la participació de més de 6.600 esportistes procedents de 41 països. Per aquest motiu, s'utilitzaran càmeres aquàtiques, càmeres especials de velocitat superlenta (slow motion), steadycams i drons, entre d’altes equipaments tècnics d'alta definició.

El Grup MEDIAPRO, responsable de la producció televisiva de l'esdeveniment, va mobilitzar una vintena de professionals en una reunió a 10 mesos de la celebració de l'esdeveniment esportiu. També van participar els presidents del Comitè Organitzador de Lima 2019, Carlos Neuhaus; Panam Sports, Neven Ilic, i el Comitè Olímpic Peruà, Pedro del Rosario. El Grup s'encarregarà de la instal·lació i posada en marxa de l'International Broadcast Center (IBC) situat al Centre de Convencions de Lima on se centralitzarà la recepció de tots els senyals que es rebin de les 24 seus per a la seva posterior distribució als operadors internacionals de televisió amb els drets. L’IBC oferirà també cobertura tècnica als mitjans desplaçats fins a Lima amb motiu de l'esdeveniment, i comptarà amb estudis de televisió i punts de connexió en directe.

19 d'octubre de 2018

Acord de desenvolupament i coproducció de sèries de ficció a Llatinoamèrica entre MEDIAPRO i VICE Studios

“Border Republic” és el nom de la primera ficció fruit d'aquest acord

El grup audiovisual MEDIAPRO US i l'empresa multimèdia VICE, a través de VICE Studios, han signat un acord de codesenvolupament i coproducció de sèries originals de ficció.

“Border Republic” és el nom de la primera ficció fruit d'aquest acord. Una sèrie amb la mirada de VICE posada a la frontera entre els Estats Units i Mèxic. Les ciutats de Matamoros i Brownsville estan a dos països diferents però comparteixen una mateixa cultura.

En el context de la construcció del mur, aquesta és la història de la transformació d'un personatge que ens dóna esperança que un mur no aconseguirà dividir una comunitat.

La producció, rodada a escenaris naturals de la frontera, començarà el 2019 i seguirà l'empremta narrativa i l'estil visual de les famoses sèries documentals d'alta qualitat de VICE.

Andrés Reymondes, CEO U.S. Hispanics & Latam de VICE, comenta “Aquest és el primer de molts projectes de ficció que anirem a desenvolupar des de VICE Studios Latam els pròxims anys i començar amb Daniel i els amics de MEDIAPRO és un luxe, a més d'una garantia de compromís i qualitat”.

“Estem realment encantats de començar a treballar amb VICE com a soci. Estem segurs que la seva enorme trajectòria, juntament amb l'experiència de MEDIAPRO en el contingut de ficció, proporcionaran increïbles històries als espectadors" ha afirmat Laura Fernández Espeso, Directora de Contingut Internacional de Grup MEDIAPRO.

Per la seva banda Daniel Burman, Director de Continguts de MEDIAPRO als Estats Units, ha afegit que “VICE ha renovat el llenguatge documental fins a tal punt que només és necessària una imatge per reconèixer el seu estil. Els seus codis narratius són inconfusibles i la seva manera d'explicar històries ha deixat enrere l’audiovisual per convertir-se en un fenomen únic de la cultura dels nostres dies. Tenir l'oportunitat de ser copartícips de l'evolució d'aquest llenguatge i d'aquesta estètica cap al món de la ficció, és un repte i una oportunitat que ens omple d'orgull”.

19 d'octubre de 2018

Hulu Japan adquireix els drets de “Vis a vis”, la sèrie de gran èxit produïda per Globomedia

La plataforma de streaming ha adquirit les 4 temporades de la sèrie, segons l'acord signat amb Imagina International Sales

MEDIAPRO i Hulu Japan acaben de tancar un acord pel qual la companyia japonesa tindrà els drets d'emissió en exclusiva de les 4 temporades de “Vis a Vis”, la sèrie original d'Atresmedia produïda per Globomedia. L'acord ha estat signat a través d'Imagina International Sales, empresa distribuïdora del Grup MEDIAPRO.

La sèrie estarà disponible per als espectadors japonesos el 2019, en versió subtitulada i també en una versió doblada al japonès, per ser vista tant online com a offline. El primer episodi serà emès per Nippon TV, canal líder en obert de Hulu Japan, com a part de la secció “Hulu Episode-1 Theatre”. La primera temporada al complet estarà disponible a continuació en Hulu Japan.

Aquesta producció és la primera sèrie espanyola a incorporar-se al catàleg de la plataforma Hulu Japan. Aclamada tant per l'audiència com per la crítica, “Vis a Vis” narra la història de com una fràgil noia descobreix el seu costat més fosc quan acaba a la presó per un delicte d'estafa comès per amor.

“Vis a Vis” ha captivat l'audiència internacionalment i ha rebut diversos premis i guardons, tant a nivell nacional com a internacional. Les dues primeres temporades de la ficció han estat emeses a Antena 3, mentre que la tercera temporada ha pogut veure's a FOX Espanya. El rodatge de la quarta temporada acaba de concloure i els pròxims episodis podran veure's el 2019 també a FOX.

El responsable de continguts de Hulu Japan, Kazufumi Nagasawa, ha afirmat “estem emocionats per poder incorporar ‘Vis a Vis’ com a la primera sèrie espanyola al nostre catàleg. Estem desitjant poder oferir produccions úniques i excepcionals als espectadors japonesos que no tindrien l'oportunitat de veure aquest contingut si no fossi gràcies a Hulu Japan”.

Per la seva banda, Beatriz Setuain, directora d'Imagina International Sales, ha comentat “estem molt contents que ‘Vis a Vis’ arribi a Hulu Japan continuant amb la seva gran trajectòria internacional. Estem segurs que els espectadors japonesos gaudiran d'aquest apassionant thriller”.

19 d'octubre de 2018

MEDIAPRO i Pol-ka signen un acord per a la producció d’una nova sèrie a Argentina

eltrece i Cablevisión Flow també participen en aquest projecte

Oficina Burman/MEDIAPRO han signat un acord amb Pol-ka Producciones, eltrece i Cablevisión Flow per a la realització d’una sèrie original que té prevista l’estrena el 2019.

El projecte, amb guió d’Humberto Ortega (“El Barco”, “Chiringuito de Pepe”, “Los Serrano”), té com a fil argumental la campanya política d’un home que aspira a la presidència del seu país. Durant aquest procés, dominat per la impostura i les pressions pròpies i externes, el candidat serà protagonista d’una profunda transformació que deixarà al descobert el seu “veritable jo”; una lluita individual del “voler ser” davant el “haver de”. En aquesta atmosfera tan estructurada i aclaparadora, el personatge trobarà la manera de desdramatitzar una situació que el seu entorn considerarà una problemàtica impossible de resoldre.

“Celebrem aquest acord que reforça la nostra estratègia global. La creació de contingut premium amb el millor talent de parla hispana. Amb socis com eltrece, Pol-Ka i Cablevisión Flow, creiem que podem explicar grans històries per a un mercat global des d'un punt de vista local" ha dit Javier Méndez Zori, Director Global de Continguts del Grup MEDIAPRO.

Adrián Suar, director de Programació d’eltrece i director artístic i fundador de Pol-ka Producciones, ha expressat “estem feliços de tancar aquesta aliança amb Oficina Burman/MEDIAPRO per a la realització d'aquesta sèrie, un contingut original i innovador que sorprendrà. Per a eltrece, Pol-ka i el nostre soci Cablevisión Flow suposa un gran desafiament que emprendrem amb la passió i el compromís amb els quals sempre encarem cada projecte”.

Per la seva banda, Antonio Álvarez, Director de Programació de Telecom va explicar: “Aquesta aliança i el contingut a desenvolupar són molt importants per a Cablevisión, perquè en el marc de l'estratègia de coproduccions que venim desenvolupant amb Flow, significa sumar més i millors continguts per als nostres clients. Esperem que aquest sigui el començament de molts projectes nous en comú i no dubtem dels excel·lents resultats que aquest acord amb socis de primer nivell com Pol-ka, eltrece i Oficina Burman/MEDIAPRO pugui generar”.

19 d'octubre de 2018

"La Valla", nova sèrie ambientada en un futur on lluitar per la supervivència marca la convivència dels protagonistes

La ficció està produïda per Atresmedia TV en col·laboració amb Globomedia i Good Mood

“La Valla”, produïda per Atresmedia TV en col·laboració amb Globomedia i Good Mood, es troba actualment en fase de preproducció, esperant completar el seu càsting i de començar les gravacions, previstes el gener vinent.

Creada per Daniel Écija i ambientada en un futur pròxim, "La Valla" narra com la cada vegada major escassetat de recursos naturals ha convertit les democràcies occidentals en règims dictatorials on es justifica la falta de llibertats amb la promesa d'assegurar la supervivència dels ciutadans. Seguint aquesta línia, a l'Espanya del 2045 un govern dictatorial ocupa el poder.

Mentre la vida a les àrees rurals es fa més i més difícil, la capital ha quedat dividida en dues regions fèrriament tancades: el Sector 1 (el del govern i els privilegiats) i el Sector 2 (la resta). L'única manera de passar d'una zona a una altra és creuar la Tanca de separació i serà requisit imprescindible disposar del salconduit reglamentari.

Aquest és el punt de partida d'una història que ens portarà a conèixer Julia, Hugo, Emilia… una família que lluita per recuperar la petita Marta, en mans del govern. Una història de supervivència, de traïcions, de grans secrets i en la qual un crim perseguirà els seus protagonistes.

Subscriure'm a Mediapro News

He llegit i accepto la Politica de protecció de dades