Últimes notícies del Grup Mediapro

20 de gener de 2022

“El Buen Patrón” obté 13 nominacions als premis del Cercle d’Escriptors Cinematogràfics d'Espanya

La pel·lícula suma ja 20 nominacions als Goya, 9 als Feroz i ha guanyat 2 Forqué

“El Buen Patrón”, escrita i dirigida per Fernando León de Aranoa, continua acumulant premis i nominacions, ara amb 13 candidatures en la 77 edicions dels premis del Cercle d’Escriptors Cinematogràfics d’Espanya (CEC) on lidera la llista de pel·lícules nominades.

La cinta, produïda per REPOSADO P.C. i THE MEDIAPRO STUDIO, opta al premi com a Millor Pel·lícula, Millor Direcció i Millor Guio Original per a Fernando León de Aranoa, Millor Actor per a Javier Bardem, Millor Actor Secundari per a Manolo Solo i Celso Bugallo, Millor Actriu Secundària per a Sonia Almarcha, Millor Actor Revelació per a Óscar de la Fuente i Tarik Rmili, Millor Actriu Revelació per a Almudena Amor, Millor Fotografia per a Pau Esteve, Millor Muntatge per a Vanessa Marimbert i Millor Música per a Zeltia Montes. Els premis s’entregaran el pròxim 7 de febrer.

Les 13 nominacions als CEC se sumen a les 20 que la pel·lícula ha obtingut als Premis Goya 2022, on ha fet història, a les 9 que ha aconseguit als Premis Feroz 2022 i als premis com a Millor Llargmetratge i Millor Actor, per a Javier Bardem, que ja ha guanyat als Premis Forqué.

"El Buen Patrón" també ha estat seleccionada per l'Acadèmia de Cinema per representar Espanya a la 94a edició dels Oscar®, ha passat el tall que realitza l'Acadèmia de les Arts i les Ciències Cinematogràfiques de Hollywood i està inclosa en la llista de les 15 pel·lícules seleccionades per a optar a la nominació com a Millor Pel·lícula Internacional. Les cinc finalistes es donaran a conèixer el pròxim 8 de febrer.

20 de gener de 2022

LVP repeteix el 2022 com a canal oficial en espanyol del VALORANT Champions Tour

Tot el circuit internacional de VALORANT es podrà veure íntegrament online en espanyol al canal de Twitch de LVP (Grup MEDIAPRO)

LVP (Grup MEDIAPRO) ha arribat a un acord amb Riot Games per tornar a ser el 2022 el canal oficial en espanyol del VALORANT Champions Tour, el circuit internacional del shooter. La primera oportunitat per veure el millor VALORANT internacional al canal de Twitch de LVP serà aquest cap de setmana, amb la retransmissió de VTC EMEA Closed Qualifier, on es determinarà el nom dels dos nous equips que accediran a la nova lliga europea de VALORANT.

El VALORANT Champions Tour 2022 tornarà a comptar amb tres competicions: Challengers, Masters i Champions. Cada Challenger té una sèrie de tornejos oberts i uns playoffs, des d’on s’accedeix al VALORANT Masters. En aquesta fase de la competició es barrejaran els millors equips de la regió, on es guanyarà una plaça per al VALORANT Champions, que es disputarà durant la segona meitat de l’any i que coronarà al millor equip del món del shooter. A la primera edició, disputada al desembre del 2021, el triomf va ser per a l’equip d’Acend, campió també a la Rising Series espanyola.

Com a novetat el 2022, LVP també oferirà les retransmissions de VCT Game Changers, un circuit competitiu que completarà la temporada per crear noves oportunitats i visibilitat per a les dones i altres gèneres marginats dins dels eSports de VALORANT. La primera oportunitat per veure VTC Game Changers en espanyol serà el 3 i el 6 de febrer.

LVP comptarà davant de les càmeres amb el seu habitual equip de comentaristes integrat per Ulises Prieto, Sergio Ferra i Eugenio “Kam1” Mongi, i aquesta temporada se sumaran altres cares habituals de les retransmissions com “Uri” Ruiz i Emma Pache.

20 de gener de 2022

L’Obradoiro s’obre al món amb VISYON

La plaça de Santiago de Compostel·la ja es pot veure en temps real amb unes ulleres de realitat virtual

La plaça de l’Obradoiro, un dels destins turístics més populars de tota Espanya, ja es pot veure en temps real des de qualsevol punt del món amb unes ulleres de realitat virtual gràcies a VISYON i al 5G. L’empresa del Grup MEDIAPRO ha col·laborat amb Orange i Ericsson en un projecte per al Concello de Santiago que busca demostrar com el 5G obre les portes a noves vies de desenvolupament del turisme de la ciutat.

Per una banda, VISYON ha instal·lat una càmera de 180º a l’ajuntament de la ciutat que dona cobertura a la plaça en temps real. Amb unes ulleres de realitat virtual, i gràcies al 5G, qualsevol persona pot veure què succeeix en directe a la plaça i obtenir informació sobre els seus diferents punts.

La companyia del Grup MEDIAPRO també ha creat una aplicació per a mòbils i tablets perquè qualsevol turista, guia o ciutadà pugui situar-se a la plaça i gràcies a la realitat augmentada obtenir informació dels diferents punts d’interès del lloc. Tot es possible amb la súper banda ampla associada al 5G, amb la qual es poden descarregar grans quantitats d’informació a gran velocitat i interactuar de manera virtual i en temps real degut a la baixa latència de la tecnologia.

20 de gener de 2022

Mediapro Argentina, juntament amb wTVision, proporciona una nova solució de dades  i gràfics en temps real per a ESPN

Inclou informació de més de 15 lligues internacionals de futbol amb estadístiques detallades

Mediapro Argentina continua treballant en el desenvolupament de noves solucions tecnològiques per al seu client ESPN amb l’objectiu de millorar l’experiència en la transmissió televisiva d’esports en directe a través de la innovació. En aquest línia, ha implementat juntament amb wTVision una solució d’estadístiques en directe de les principals lligues de futbol del món per al programa “Sport Center Plus” i que inclou actualitzacions en directe sobre esdeveniments destacats i gràfics automatitzats.

Aquest projecte es basa en dos punts forts: automatització de gràfics i integració continua de dades en directe. Per aconseguir-ho, wTVision ha dissenyat una configuració amb Studio CG (gràfics on air i controlador de vídeo), on les actualitzacions en directe i els esdeveniments de tot el món son el focus principal.

Studio CG rep tota la informació del centre de dades Stats Perform i en combinació amb VIZ Engine pot generar gràfics de transmissió continua amb esdeveniment esportius rellevants. Les dades inclouen més de 15 lligues de futbol internacionals, amb estadístiques detallades com a tirs lliures, córners, possessió de la pilot, rendiment dels jugadors, línies de temps, mapes de calor i taula de posicions.

La mateixa solució tecnològica ja està preparada per integrar dades d’altres esports rellevants, com Fórmula 1 i tennis. L’equip de disseny de transmissions de wTVision ha desenvolupat el paquet creatiu de tots els gràfics que contenen dades.

A més, l’equip de producció de “Sport Center” està equipat amb un Studio Web, on els procediments d’emissió poden personalitzar-se, els gràfics i les dades es poden prioritzar i automatitzar completament. Amb aquesta solució, wTVision i Mediapro Argentina han aconseguit reduir l’operació manual del programa i el temps dedicat a reorganitzar dades i gràfics durant les transmissions en directe.

RTVE Play estrena el primer podcast original d’“Órbita Laika” el 24 de gener

Conduït per Eduardo Sáenz de Cabezón i Ricardo Moure, busca donar resposta a preguntes que tots ens fem

Per què ens enamorem" Vencerem la mort" On s’amaguen els extraterrestres" Algun dia podrem viatjar en el temps" Són algunes de les preguntes a les quals “Órbita Laika, el podcast” tracta de donar resposta al llarg de 12 entregues. Ho farà de la mà d’Eduardo Sáenz de Cabezón, matemàtic i presentador, i del biòleg i divulgador Ricardo Moure. Com si es tractés de dos detectius científics, Eduardo i Ricardo ens portaran a través d’un viatge sonor des del mateix Big Bang fins a la futura i, potser inevitable, extinció de la humanitat.  RTVE Play Radio estrena els tres primera capítols el dilluns 24 de gener i cada dilluns publicarà una nova entrega.

El nou projecte, una producció de RTVE y K 2000 (THE MEDIAPRO STUDIO), és un pas més en l’aposta de RTVE per la ciència i la divulgació científica a través de la seva programació. Gràcies a ell, viatjarem a la lluna a bord de l’Apol·lo 11, visitarem l’Europa devastada per la pesta negra i assistirem a una misteriosa festa al saló de Stephen Hawking.

Una mirada divertida de la ciència

“Órbita Laika, el podcast” trasllada l’esperit del programa de televisió, que acaba d’emetre la seva setena temporada a La 2, al format sonor amb una molt acurada producció tècnica i artística. L’objectiu continua sent el mateix: portar la ciència a un públic general amb una mirada divertida i sorprenent, apta per a totes les edats. Per què ens enamorem d’una persona i no pas d’una altra" Hem rebut algun missatge de l’espai que encara no sabem interpretar" Seria possible que algú sobrevisqués a una guerra nuclear" Com ho faria" Què ens passaria si estiguéssim 11 dies sense dormir" Algú ho ha documentat alguna vegada"

Amb els col·laboradors habituals

Per a la seva investigació científic-detectivesca, Eduardo i Ricardo comptaran amb l’ajuda dels col·laboradors habituals del programa de televisió. Tindrem el físic Javier Santaolalla, el neurocientífic Xurxo Mariño, la química Deborah García Bello, la farmacèutica Marián García, el meteoròleg Jose Miguel Viñas, la genetista Helena González-Burón i el geòleg Nahúm Méndez.

“Órbita Laika, el podcast” també comptarà amb la participació de reputats científics que ajudaran Eduardo i Ricardo en la seva recerca de respostes. Pels nostres micròfons passaran María Blasco, directora de Centre Nacional d’Investigacions Oncològiques, la cosmòloga Licia Verde, o Enrique Cabello Pardos, expert en reconeixement facial i visió artificial de la Universitat Rey Juan Carlos.

“Órbita Laika, el podcast” podrà escoltar-se setmanalment a RTVE Play, RTVE Play Radio i a les principals plataformes de podcast. A més, en la seva estrena dilluns 24, els tres primers capítols estaran disponibles, de manera exclusiva, per a RTVE Play Radio.

Mediapro Canada cobreix el Campionat Nacional de Patinatge Artístic

Ha portat a terme la producció en directe amb la seva unitat mòbil 4K/HD “Odyssey”

El departament de Serveis Audiovisuals de Mediapro Canada ha portat a terme la cobertura del Campionat Nacional de Patinatge Artístic, celebrat a l’estadi TD Place d’Ottawa entre els dies 6 i 13 de gener. L’esdeveniment es va transmetre a través de CBC i CBC Gem. Mediapro Canada ha realitzat la producció a deu càmeres i entre l’equipament destaca la seva unitat mòbil “Odyssey” equipada amb tecnologia 4K/HD.

El campionat, amb un destacada rellevància per suposar la tornada després de la pandèmia, ha comptat amb les categories masculina, femenina, parelles i dansa sobre gel. Els patinadors han participat per representar Canadà als Jocs Olímpics d’Hivern així com en altres competicions internacionals.

Subscriure'm a Mediapro News

He llegit i accepto la Politica de protecció de dades