Últimes notes de premsa

21 de juny de 2021

MEDIAPRO presta servei de VAR a la Concacaf
El Grup serà també responsable del VAR per a la Copa Or 2021 que se celebrarà als Estats Units

El Grup MEDIAPRO ha estat seleccionat per la Confederació d'Amèrica del Nord, Centreamèrica i el Carib de Futbol (Concacaf) com a empresa proveïdora per a la implementació de la tecnologia VAR (Video Assistant Referee) per a les seves competicions. El primer partit a comptar amb aquesta tecnologia va ser el d'anada de quarts de final de la Champions League de Concacaf entre Atlanta United FC i Philadelphia Union, celebrat a la ciutat estatunidenc d'Atlanta.

El VAR s'utilitzarà a tots els partits de quarts de final, semifinals i finals al llarg de la Scotiabank Concacaf Champions League (SCCL). Quant a les competicions de seleccions, el VAR s'ha implementat en la final de la Lliga de Nacions de la Concacaf, celebrada a Denver, Colorado. Actualment, el Grup MEDIAPRO prepara la implementació del VAR en la Copa Or 2021 que se celebrarà als Estats Units el mes de juliol i que està catalogada com a la competició d'equips nacionals més important d'Amèrica del Nord, Centreamèrica i el Carib.

El Grup MEDIAPRO és proveïdor oficial de tecnologia VAR de nombroses competicions oficials com les lligues de Portugal, Grècia, Mèxic, Xile i Emirats Àrabs, i és responsable del servei de videoarbitratge d'algunes de les competicions continentals més importants del món tant de clubs com de seleccions, com la Copa Libertadores, la Copa Sud-americana, la Copa Amèrica o la Copa Àfrica.

17 de juny de 2021

MEDIAPRO amplia les seves instal·lacions als Estats Units amb un nou centre de producció a Manhattan
Les instal·lacions compten amb 1.170 m² destinats a la producció audiovisual

Mediapro US produeix anualment més de 5.500 hores de televisió i opera fins a 10 canals

Mediapro US acaba d'incorporar un nou centre de producció a Nova York a la seva oferta de platós i serveis audiovisuals als Estats Units. Les noves instal·lacions, situades en el cor de Manhattan, compten amb 1.170 m² destinats a la producció audiovisual i a la realització de tota mena d'esdeveniments.

El nou centre de producció disposa d'un gran plató de 697 m² i una àrea amb espais polivalents de 473 m², a més a més d'una zona d'oficines de 149 m². El Grup MEDIAPRO està present als Estats Units des de fa 25 anys, amb centres de producció a Miami i Brooklyn.

Amb aquesta incorporació, Mediapro US incrementa la seva oferta de platós per a la producció audiovisual als Estats Units i suma aquest nou estudi a Nova York a les instal·lacions que la companyia ja té a Miami, amb 7 platós, i Brooklyn, amb 2 estudis i una àrea de connexió exterior amb l'skyline de Nova York de fons.

Amb 200 professionals i 25 anys d'experiència, Mediapro US s'ha especialitzat en la producció de contingut, la postproducció, la gestió de drets esportius i la distribució i transmissió de canals de televisió. Anualment Mediapro US produeix més 5.500 hores, post produeix més de 30.000 hores i opera els canals nacionals i internacionals de televisió beIN Sports USA, beIN Sports Canada, beIN Sports ñ, HolaTV Latam, Hola TV US, Golf Channel Latam, Pasiones US, Pasiones Latam, Centroamérica TV o Televisión Dominicana.

Mediapro US ha realitzat diversos serveis per a les eliminatòries de la Concacaf pel Mundial de Qatar, així com per a la Final Four de la Concacaf Nations League, la MLS is Back Tournament, Concacaf Champions League, la Copa CONMEBOL Libertadores i diverses produccions múltiples d'espectacles.

Sobre el Grup MEDIAPRO
Amb una flota de 92 unitats mòbils, el Grup MEDIAPRO produeix més de 12.000 esdeveniments a tot el món cada any. El Grup participa actualment en la producció de 14 competicions nacionals de futbol en tot el món, incloses les lligues d'Espanya, Portugal, Itàlia, Grècia, Bèlgica, Canadà, Xile, Mèxic, Colòmbia, Bolívia, Emirats Àrabs, Turquia, Kènia i Angola. Ha produït també esdeveniments per a la UEFA Champions League, la Copa Mundial de la FIFA, la Copa FIFA Confederacions, la Copa Africana de Nacions, els esdeveniments FIBA, l'Eurolliga i la Fórmula 1.

El Grup MEDIAPRO també va ser el host broadcaster dels Jocs Panamericans del 2019 a Lima, Perú, i responsable de la producció de la Copa Libertadores i la Copa Sud-americana de Conmebol.

MEDIAPRO és també l'agència de venda internacional de drets de LaLiga i Concacaf. A principis del 2019, el Grup va firmar un acord a llarg termini amb la Canadian Soccer Business per a l'explotació dels drets televisius en l'àmbit mundial de la Canadian Premier League, la nova lliga de futbol del país. MEDIAPRO produeix més de 15 canalés de televisió a tot el món, incloses diverses cadenes esportives.

Amb 58 oficines en quatre continents, MEDIAPRO és també un dels creadors de continguts més importants del món, amb projectes per HBO, Netflix, Amazon Prime Video, Turner, DirecTV, Movistar, FOX, Viacom i Televisa.

14 de juny de 2021

Mediapro US proporciona serveis i facilitats de producció per a la programació original de fuboTV dels classificatoris Sud-americans del Mundial de Qatar 2022
Els programes es van transmetre en directe, en anglès i en espanyol, en suport als drets exclusius per a OTT dels partits de la Conmebol

Mediapro US està proporcionant serveis i facilitats de producció per al contingut original de fuboTV en suport als partits de classificació de la regió sud-americana per a la Copa del Món de Qatar. Els programes es produeixen al Centre de Producció Audiovisual del Grup a Miami, en anglès i espanyol, i es transmeten abans i després dels partits i durant els períodes de descans a través de la plataforma de fuboTV. Mediapro US utilitza dos dels seus platós, dues sales de control de producció totalment equipades amb la darrera tecnologia i 2 sales MCR (Master Control Room) multicanal.

fuboTV, la plataforma OTT líder en esports en directe, va anunciar a l'abril l'adquisició dels drets exclusius de transmissió en directe dels partits. L'aliança de producció MediaproUS/fuboTV ha començat al juliol amb una finestra de partits de la CONMEBOL i continuarà fins al 2022 en el període previ a la Copa del Món en el període previ a la Copa del Món.

Amb més de 200 professionals i 25 anys d'experiència, Mediapro US s'ha especialitzat en la producció de contingut, la postproducció, la gestió de drets esportius i la distribució i transmissió de canals de televisió. Anualment Mediapro US produeix més de 5.500 hores, postprodueix més de 30.000 hores i opera els canals nacionals i internacionals de televisió beIN Sports USA, beIN Sports Canada, beIN Sports ñ, Hola TV Latam, Hola TV US, Golf Channel Latam, Pasiones US, Pasiones Latam, Centroamérica TV o Televisión Dominicana.

Mediapro US han realitzat diversos serveis per a les eliminatòries de la Concacaf per al Mundial de Qatar, així com per a la Final Four per a la Concacaf Nations League, la MLS is Back Tournament, Concacaf Champions League, la Copa CONMEBOL Libertadores i diferents produccions múltiples d'espectacles.

Sobre el Grup MEDIAPRO

MEDIAPRO és també l'agència de venda internacional de drets de LaLiga i Concacaf. A començaments del 2019, el Grup va signar un acord a llarg termini amb la Canadian Soccer Business per a l'explotació dels drets televisius en l'àmbit mundial de la Canadian Premier League, la nova lliga de futbol del país. MEDIAPRO produeix més de 15 canals de televisió arreu del món, incloses diverses cadenes esportives.

Amb 58 oficines a quatre continents, MEDIAPRO és també un dels creadors de contingut més importants del món, amb projectes per a HBO, Netflix, Amazon Prime Video, Turner, DirecTV, Movistar, FOX, Viacom i Televisa.

11 de juny de 2021

Javier Cámara torna com a Juan Carrasco a "Venga Juan" per HBO Max
La sèrie, de vuit episodis de mitja hora de duració, és una creació de Diego San José, produïda per 100 Balas (THE MEDIAPRO STUDIO) per a HBO Max

"Venga Juan" és la continuació de l'aclamada comèdia "Vota Juan" (Temporada 1) i de la guanyadora del premi Feroz com a millor comèdia "Vamos Juan" (Temporada 2). En aquesta tercera entrega, Juan Carrasco ha arribat al cim més alt de la seva carrera. Gràcies a les portes giratòries, té un despatx espectacular, s'ha aprimat 10 quilos i, sobretot, té cabell. A la nova vida de Juan hi ha espai per a moltes coses, però no per a la seva dona Paula, la seva filla Eva i la seva antiga cap de premsa, Macarena. Tot s'esfondra quan reapareix a la seva vida l'única cosa de la qual ningú es pot alliberar mai: Logronyo. Uns papers que involucren a Juan en una trama de corrupció municipal marquen l'inici de sortida per evitar el seu ingrés a la presó. Una fugida frenètica per esborrar el seu passat a Logronyo... i,  de camí, adonar-se que el que falla és el seu present.

"Venga Juan" compta amb el mateix repartiment principal que les seves predecessores  "Vota Juan" i "Vamos Juan", encapçalat per Javier Cámara com a Juan Carrasco, i en què l'acompanyen María Pujalte com a Macarena, la seva inseparable directora de comunicació mentre va ser ministre; Adam Jezierski, qui va ser el seu assistent; Joaquín Climent, a la pell de l'implacable Vallejo; Cristóbal Suárez, com el carismàtic Recalde; Yaël Belicha com a esposa i Esty Quesada ("Soy una pringada") com a la seva filla.

En aquesta nova temporada se suma al repartiment Oscar Martínez, premiat al Festival de Venècia amb la Copa Volpi per la seva interpretació a "El ciudadano ilustre"; Manolo Solo, Goya a la millor interpretació masculina de repartiment a "Tarde para la ira", o Ramón Barea, medalla del Cercle d'Escriptors Cinematogràfics com a millor actor secundari a "La boda de Rosa", entre altres.

A l'equip de guió, encapçalat per Diego San José, creador i showrunner de la sèrie, continuen participant Víctor García León, Daniel Castro i Pablo Remón. A més, s'incorporen en aquesta nova entrega Diego Soto i Pilar Palomero ("Las Niñas"), qui a més de participar en l'escriptura de guió d'aquesta temporada, es convertirà també en directora d'un dels episodis de "Venga Juan", juntament amb Víctor García León, director reincident en totes les temporades, i Tom Fernández, que passa de guionista de la ficció a dirigir dos episodis en aquesta nova entrega.

"En 'Venga Juan', Juan Carrasco ha aconseguit molts dels seus somnis, començant per tenir cabell, però hi ha coses de les quals no es pot fugir, en el seu cas, Logronyo. El seu passat torna per posar potes amunt la seva vida amb l'aparició d'uns papers que l'involucren en un cas de corrupció municipal quan era alcalde de la capital de La Rioja. En aquesta temporada mostra la degradació del personatge, moralment i físicament, que el portarà a descobrir que en el passat va ser un tipus que inclús no utilitzava cometes", afirma Diego San José, creador i showrunner de la sèrie.

En paraules de Miguel Salvat, productor executiu per part d'HBO Max: ''Crec que hi ha dues coses en les quals estem d'acord respecte a Venga Juan. La primera, l'indiscutible talent de Javier Cámara. La segona, que pot ser molt sa per a la nostra pròpia salut mental el fet de prendre's també amb ironia les actituds, motivacions qualitat moral i trajecte professional d'alguns membres de la nostra classe política, sigui quin sigui el seu partit. Estem molt contents de poder comptar amb aquesta tercera temporada, i amb el potencial de l'equip creatiu que està al darrere de la sèrie".

Per a la seva part, Javier Méndez, Codirector de Televisió i Cinema de THE MEDIAPRO STUDIO i productor executiu, ha comentat: "'Venga Juan', com a les seves predecessores 'Vota Juan' i 'Vamos Juan', són hereves de l'humor satíric introduït al seu dia per Luis García Berlanga i Rafael Azcona, que Diego San José ha sabut adaptar amb el seu propi estil en l'actualitat a través del personatge de Juan Carrasco, amb el que hem aconseguit crear una franquícia que ara continuarà a HBO Max com a un dels seus principals continguts en el seu llançament a Espanya".

Guillermo Farré, José Skaf i Miguel Salvat són els productors executius de "Venga Juan" per part de WarnerMedia. Diego San José, Alejandro Flórez i Javier Méndez són els productors executius per part de 100 Balas (THE MEDIAPRO STUDIO). Els serveis de producció de la sèrie són de THE MEDIAPRO STUDIO per a HBO Max.

9 de juny de 2021

LATAM Airlines serà la línia aèria oficial de la Selecció Xilena gràcies a un acord amb MEDIAPRO
El Grup MEDIAPRO és el gestor dels drets comercials de la selecció de Xile per al Mundial Qatar 2022 i la Conmebol Copa Amèrica Brasil 2021

LATAM Airlines serà la línia aèria oficial de la Selecció Xilena de Futbol gràcies a l'acord amb el Grup MEDIAPRO, gestor dels drets comercials de la selecció per al Mundial Qatar 2022 i la Conmebol Copa Amèrica Brasil 2021. LATAM transportarà tant els equips masculí com a femení. MEDIAPRO gestiona juntament amb Chilevisión i l'Associació Nacional de Futbol Professional (ANFP) els drets televisius i publicitaris del la Selecció Xilena fins al 2022.

"Aquesta designació ve a reforçar el compromís de LATAM de connectar no només ciutats i països, sinó també el sentiment dels nostres esportistes, més enllà de les fronteres", ha dit Andreas Schek, Vicepresident de Vendes de LATAM Airlines Group. "Avui ens sumem al somni de tots els xilens de portar 'La Roja' rumb a Qatar 2022 amb seguretat i a temps".

"Unir 'La Roja' amb LATAM és un dels objectius que ens vam plantejar quan vam adquirir la responsabilitat de portar les Seleccions Xilenes a estàndards mundials de patrocini esportiu. Es tracta d'una oportunitat única i inèdita de visibilitzar 'La Roja', una nova categoria de col·laboració que es materialitzarà, entre altres coses, amb un avió dedicat a la selecció", assegura Javier Villanueva, responsable del Grup MEDIAPRO en Xile.

LATAM ha mostrat un clar suport al desenvolupament de l'esport xilè. El 2019 va ser  l'aerolínia encarregada de transportar els atletes xilens que van participar als Jocs Panamericans i Parapanamericans i té acords amb les seleccions del Perú, Paraguai i l'Equador.

Sobre el Grup MEDIAPRO
Amb una flota de més de 90 unitats mòbils, el Grup MEDIAPRO produeix més de 12.000 esdeveniments en tot el món cada any. El Grup participa actualment en la producció de 14 competicions nacionals de futbol arreu del món, incloses les lligues d'Espanya, Portugal, Itàlia, Grècia, Bèlgica, Canadà, Xile, Mèxic, Colòmbia, Bolívia, Emirats Àrabs, Turquia, Kènia i Angola. Ha produït també esdeveniments per a la UEFA Champions League, la Copa Mundial de la FIFA, la Copa FIFA Confederacions, la Copa Africana de Nacions, els esdeveniments FIBA, l'Eurolliga i la Fórmula 1. El Grup MEDIAPRO també va ser el host broadcaster dels Jocs Panamericans del 2019 a Lima, Perú, i responsable de la producció de la Copa Libertadores i la Copa Sud-Americana de Conmebol.

Sobre LATAM Airlines Group S.A.
LATAM Airlines Group és el principal grup d'aerolínies de Llatinoamèrica, amb presència a cinc mercats domèstics de la regió: Brasil, Xile, Colombià, l'Equador i el Perú, a més d'operacions internacionals dins de Llatinoamèrica i cap a Europa, els Estats Units i el Carib. El Grup compta amb una flota d'avions Boeing 767, 777, 787, Airbus A321, A320, A320neo i A319.

LATAM Cargo Xile, LATAM Cargo Colòmbia i LATAM Cargo Brasil són les filials de carrega del grup LATAM, les quals a més de comptar amb accés a les bodegues dels avions de passatges del grup, tenen una flota conjunta de 11 aeronaus de càrrega, que incrementarà de manera gradual fins a totalitzar fins a 21 aeronaus de càrrega el 2023. Operen a la xarxa del Grup LATAM, així com també en rutes internacionals exclusives per al transport de càrrega; ofereixen una infraestructura moderna, una àmplia varietat de serveis i opcions d'atenció donar resposta a les necessitats dels seus clients.

9 de juny de 2021

VIS finalitza el rodatge de la segona temporada de "Club 57"

VIS, una divisió de ViacomCBS, i THE MEDIAPRO STUDIO han finalitzat el rodatge de la segona temporada de "Club 57", la sèrie musical juvenil coproduïda per a Nickelodeon Llatinoamèrica que s'estrenarà el 14 de juny.

Aquesta nova temporada, Eva i Rubén continuen amb els seus caòtics salts en el temps. Però, aquesta vegada no son els únics, es creuaran amb inesperats viatgers que no només posaran en escac la seva intel·ligència sinó que també els seus cors. Per un altre costat, forces misterioses s'oculten entre els guardians, i veurem que res ni ningú és el que sembla. Mentrestant s'enfronten als problemes típics de tot adolescent: l'escola, les frustracions, l'amor... tot això mentre els rellotges segueixen girant al revés.

Creada per la guionista Catharina Ledeboer, té un repartiment internacional amb els intèrprets habituals de la sèrie com l'actriu veneçolana  Evaluna Montaner de Echeverry, l'actor italià Riccardo Frascari, els colombians Sebastián Silva i Andrés Mercado, la xilena Carolina Mestrovic, els veneçolans Fefi Oliveira, Ángela Rincón, Simone Marval, Jonathan Quintana i Gabriel López, les cubanes Isabella Castillo i Laura Rosguer, la uruguaiana Martina Lavignasse i l'equatorià Xavier Coronel. Aquesta segona temporada se sumen els actors Santiago Achaga de l'Argentina, Johann Vera de l'Equador, i les colombianes Carolina Angarita, Isabella Barragan, Nataly Vasquez i Daniela Pérez.

La primera temporada de "Club 57" es va estrenar a Amèrica Llatina el 2019 i va aconseguir captivar el públic juvenil. Va ser vista per més de 19 milions de persones a la regió (Kantar IBOPE Media) i es va posicionar com el show número 1 en el segment de nenes 7-14 a l'Argentina i Mèxic; i 4-11 en nenes a l'Argentina (Kantar IBOPE Media). Durant els caps de setmana, "Club 57" va ser el show número 1 durant el bloc infantil a Telefe a l'Argentina. La sèrie va tenir més de 69 milions de vídeo views  (Conviva2019) al llarg de totes les plataformes i va ser la propietat número 1 a Nick Play durant les seves estrenes (Adobe Omniture).