Últimes notes de premsa

19 d'octubre de 2020

Comença el rodatge d'"El Buen Patrón", pel·lícula que reuneix de nou Fernando León de Aranoa i Javier Bardem, en una producció de Reposado P.C. i THE MEDIAPRO STUDIO
L'equip de "Los lunes al sol" es retroba 18 anys després a una altra pel·lícula ambientada al món de les relacions laborals, però en aquesta ocasió una feroç i divertida sàtira protagonitzada per l'amo d'una empresa familiar

Completen el repartiment Manolo Solo, Almudena Amor, Óscar de la Fuente, Sonia Almarcha, Fernando Albizu, Tarik Rmili, Rafa Castejón, Celso Bugallo, Martín Páez i Yael Belicha

La pel·lícula es rodarà a Madrid, Móstoles i a d'altres localitats de la Comunitat Autònoma

Aquesta setmana ha començat a Madrid el rodatge d'"El Buen Patrón", la nova pel·lícula de Fernando León de Aranoa, protagonitzada per Javier Bardem i produïda per REPOSADO P.C. i THE MEDIAPRO STUDIO que suposa el retrobament 18 anys després de l'equip que va fer possible "Los lunes al sol", pel·lícula guardonada amb la Conxa d'Or al Festival de Sant Sebastià del 2002 i amb 5 Premis Goya incloent-hi Millor Pel·lícula, Millor Director i Millor Actor per a Bardem.

"El Buen Patrón" és el contraplà de "Los lunes al sol¨. Si aquella pel·lícula s'ocupava de l'atur, aquesta descriu el precari paisatge de l'ocupació amb claus estètiques i narratives semblants. Un relat coral teixit d'històries que s'entrellacen i interactuen perversament, travessat per la seductora personalitat de Blanco, l'amo d'una empresa familiar al qual dona vida Javier Bardem, que protagonitza un relat tragicòmic, una comèdia amb una mirada feroç i divertida sobre les relacions personals i laborals dins d'aquesta empresa que ocupa a mig centenar de treballadors.

Acompanya Bardem un extens repartiment en el qual destaquen noms com Manolo Solo ("Tarde para la ira" – Premi Goya al Millor Actor de Repartiment, "La isla mínima", "La peste"), Almudena Amor ("La abuela"), Óscar de la Fuente ("El silencio del pantano", "El reino", "La valla"), Sonia Almarcha ("Verónica", "El reino", "Amador"), Fernando Albizu ("70 binladens", "Gordos", "White Lines"), Tarik Rmili ("La unidad", "La víctima número 8"), Rafa Castejón ("Cuento de verano", "Silencio en la nieve"), Celso Bugallo ("Mar adentro", "Los lunes al sol"), Martín Páez i Yael Belicha ("Vamos Juan", "Vota Juan").

El rodatge d'"El Buen Patrón" acabarà al desembre, i transcorrerà íntegrament a la Comunitat Autònoma de Madrid.

"El Buen Patrón" és la desena pel·lícula com a director de Fernando León de Aranoa, la cinquena que produeix conjuntament amb la seva companyia Reposado P.C. i THE MEDIAPRO STUDIO després de "Princesas" (2005) (3 Premis Goya, incloent-hi Millor Actriu Candela Peña), "Amador" (2010), el documental "Política, manual de instrucciones" (2016) i "Un dia perfecte" (2015), protagonitzada per Benicio Del Toro i Tim Robbins, guanyadora d'un Premi Goya al Millor Guió per a León de Aranoa. També és la seva tercera col·laboració al costat de Javier Bardem després de l'esmentada "Los lunes al sol" i "Loving Pablo" (Secció Oficial Venècia 2017).

L'estrena està prevista per a la tardor de 2021 i mk2 Films és responsable de les vendes internacionals de la pel·lícula.Sinopsi
Una empresa de producció de balances industrials en u

na ciutat de províncies, espera la imminent visita d'una comissió de la qual depèn l'obtenció d'un premi local a l'Excel·lència Empresarial: les coses han de ser perfectes per a aquest moment. No obstant això, tot sembla confabular-se en contra seva. En el poc temps del qual disposa, Blanco (Bardem), amo de l'empresa, intenta resoldre els problemes dels seus empleats, travessant totes les línies imaginables, la qual cosa dona lloc a una inesperada i explosiva successió d'esdeveniments de conseqüències imprevisibles.

15 d'octubre de 2020

Finalitza el rodatge de "Competencia Oficial", la pel·lícula dirigida per Mariano Cohn i Gastón Duprat amb Penélope Cruz, Antonio Banderas i Oscar Martínez produïda per THE MEDIAPRO STUDIO

Acaba de finalitzar el rodatge de la pel·lícula "Competencia Oficial", una producció de THE MEDIAPRO STUDIO dirigida per Mariano Cohn i Gastón Duprat ("El ciudadano ilustre", "Mi obra maestra", "4x4", "El hombre de al lado") i escrita pels reconeguts realitzadors argentins juntament amb Andrés Duprat.

THE MEDIAPRO STUDIO presenta les primeres imatges audiovisuals del rodatge, que va començar el passat mes de febrer i es va reiniciar el setembre després de la interrupció deguda al coronavirus. Aquestes imatges corresponen a la primera part del rodatge.

El film està protagonitzat per Penélope Cruz (guanyadora d'un Premi Oscar® per "Vicky Cristina Barcelona" de Woody Allen i produïda per MEDIAPRO, i premi a millor actriu a Canes per "Volver" de Pedro Almodóvar), Antonio Banderas (premi al millor actor a Canes per "Dolor y gloria" de Pedro Almodóvar) i Oscar Martínez (premi al millor actor a Venècia per "El ciudadano ilustre" de Cohn i Duprat).

"Competencia Oficial", que inclou en el seu repartiment José Luis Gómez, Nagore Aramburu, Irene Escolar, Manolo Solo i Pilar Castro, és la tercera pel·lícula que THE MEDIAPRO STUDIO produeix amb els reconeguts directors argentins Cohn i Duprat després de "Mi obra maestra" i "4x4".

La pel·lícula compta amb la participació d'Orange España, i Protagonist Pictures és la companyia responsable de les vendes internacionals.

Sinopsi
A la cerca de transcendència i prestigi social, un empresari multimilionari decideix fer una pel·lícula que deixi petjada. Per a això, contracta els millors: un equip estel·lar format per la celebèrrima cineasta Lola Cuevas (Penélope Cruz) i dos reconeguts actors, posseïdors d'un enorme talent però amb un ego encara més gran: l'actor de Hollywood Félix Rivero (Antonio Banderas) i l'actor radical de teatre Iván Torres (Oscar Martínez). Tots dos són llegendes, però no exactament els millors amics. A través d'una sèrie de proves cada vegada més excèntriques establertes per Lola, Félix i Iván han d'enfrontar-se no només entre ells, sinó també amb els seus propis llegats.

13 d'octubre de 2020

Diego San José, Iván Escobar, Fernando León de Aranoa, Daniel Burman o Laura Belloso, entre els professors del Màster de Guió de THE MEDIAPRO STUDIO i la Universitat Complutense de Madrid (UMC)

El Màster busca nou talent emergent i dona als seus alumnes l'oportunitat de formar-se amb alguns dels millors creadors de cinema i televisió a Espanya i de realitzar pràctiques a programes i sèries com "El Intermedio", "Zapeando", "Los Hombres de Paco" o "El Internado"

Els tres millors projectes de la primera edició seran desenvolupats pels equips de guió de THE MEDIAPRO STUDIO a Espanya, Argentina i Colòmbia

El Màster de Guió de THE MEDIAPRO STUDIO i la Universitat Complutense de Madrid (UCM), centrat en la cerca i formació de talent per a la creació de continguts audiovisuals, ha començat la seva segona edició, on 25 alumnes es formaran amb creadors rellevants del cinema i la televisió a Espanya com Diego San José, Iván Escobar, Fernando León de Aranoa, Daniel Burman, Laura Belloso, Ruth García, Ran Tellem, Sergi Belbel, Mariano Baselga, Daniela Fejerman o Carmen Ortiz.

El Màster ha iniciat les seves classes de manera presencial a la facultat de Ciències de la Informació de l'UCM, complint amb tots els protocols imposats per l'actual situació sanitària, i compta amb un pla de contingència per poder continuar amb la formació via streaming a través del campus virtual de la UCM.

La primera edició va concloure el passat mes de juny amb la selecció de tres projectes, triats entre els 60 treballs realitzats pels alumnes del Màster, dues propostes de llargmetratges i una sèrie de ficció, que seran desenvolupats pels equips de guió THE MEDIAPRO STUDIO a Espanya, Argentina i Colòmbia. En l'actualitat, i aquest és un altre tret distintiu d'aquest Màster, els alumnes de primer any realitzen pràctiques a les produccions del Studio. A programes com "El Intermedio", "Zapeando", La Script" o "Dar cera, pulir #0"; a produccions de ficció en curs com "Los Hombres de Paco" (Atresmedia), "El Internado: Las Cumbres" (Amazon Prime Video), "Paraíso"(Movistar+), o a nous projectes en fase de gestació.

"Descobrir nous talents i brindar-los l'oportunitat d'un accés directe a la indústria audiovisual són els trets distintius d'aquest Màster, on els alumnes reben formació dels propis creadors de continguts, alguns dels millors guionistes i realitzadors d'Espanya i també d'Amèrica Llatina, vinculats a les produccions de THE MEDIAPRO STUDIO", ha comentat Laura Fernández Espeso, Directora Corporativa i de TV de THE MEDIAPRO STUDIO.

"Els alumnes compten amb àrees tutoritzades, especialitzades en cinema, sèries, entreteniment i websèries, en les quals desenvolupen projectes. Una altra qualitat que ens distingeix d'altres cursos d'aquest tipus és que també comptem amb sessions de pitching per assessorar-los sobre com han de presentar els seus projectes", comenta Irene Ortega, Directora del Màster de THE MEDIAPRO STUDIO i UCM.

Avalat per la Universitat Complutense de Madrid, que atorga el títol, el Màster de Guió THE MEDIAPRO STUDIO/UCM és l'únic que ofereix una especialització global, tant de gèneres com de continguts, que aporta als futurs guionistes una visió completa sobre la realitat del mercat audiovisual actual, a Espanya i també a nivell internacional, amb especial implicació a Amèrica Llatina, mitjançant la presència d'estudiants llatinoamericans i gràcies a l'avançat desenvolupament de produccions de THE MEDIAPRO STUDIO al continent americà.

9 d'octubre de 2020

"Estoy vivo" grava la seva quarta temporada
Javier Gutiérrez, Alejo Sauras i Cristina Plazas encapçalen el repartiment de nous capítols amb més humor

Manuel Márquez (Javier Gutiérrez) acaba de recuperar la seva família. Així va acabar el capítol 39, i així començarà la quarta temporada d'"Estoy Vivo". La sèrie creada per Daniel Écija i produïda per RTVE en col·laboració amb Globomedia (THE MEDIAPRO STUDIO) i The Good Mood es troba en plena gravació de la seva quarta temporada.

Ja no hi ha secrets entre Márquez i els seus, però sí moltes sorpreses. "Los Vengadores de Vallecas" s'enfrontaran junts a nous misteris en una temporada que promet més humor que mai. I a l'altra dimensió, on la vida i la mort s'ajunten, la Pasarela segueix en funcionament.

Al repartiment encapçalat per Javier Gutiérrez, Alejo Sauras i Cristina Plazas s'uneixen Guiomar Puerta (Carlos, Rey emperador, Derecho a soñar, 45 Revoluciones) , Almagro San Miguel (Hernán, Vis a Vis: el oasis) i Pablo Vázquez (La Valla, Vergüenza, Arde Madrid, Fariña, Amar en tiempos revueltos). L'elenc protagonista es completa amb Jesús Castejón, Alfonso Bassave, Fele Martínez, Goizalde Núñez, Laia Manzanares i Lucía Caraballo, i compta amb la col·laboració especial de Julia Gutiérrez Caba.

Nous personatges
Els tres nous personatges reforcen l'àmbit de la comissaria, un dels escenaris més importants on es mouen els protagonistes. Adriana (Guiomar Puerta) i Mikel (Almagro San Miguel) són dos joves principiants. Ella és impulsiva, divertida i lliure; i ell, decidit i amb una vocació indestructible. Entre tots dos s'estableix una clara atracció des del primer moment. Els dos col·laboren amb Márquez i Santos en un nou i estrany cas.

Landa (Pablo Vázquez) és el nou comissari del districte de Vallecas. Un policia de la vella escola que arriba per posar ordre en una comissaria que porta temps donant molts maldecaps. Però aviat sospitem que Landa no ha vingut només a això…

8 d'octubre de 2020

El Grup MEDIAPRO, únic en produir 119 partits de futbol en un cap de setmana
70 Unitats Mòbils, més de 3.500 professionals per produir 11 competicions de lligues a tot el món / És l'única productora del món capaç d'afrontar un repte d'aquestes dimensions

El Grup MEDIAPRO va produir el passat cap de setmana 119 partits de futbol repartits en 11 països del món realitzant una cobertura logística i un repte tècnic de grans dimensions sent la primera i única productora en el món en realitzar-ho. Per fer-ho possible, MEDIAPRO va comptar amb més de 3.500 professionals i el desplegament de 70 Unitats Mòbils, reforçades pel suport tècnic d'Overon, en els diferents camps de futbol per transmetre el senyal i afrontar les produccions.

Actualment el Grup MEDIAPRO produeix 11 competicions nacionals de futbol en tot el món: Espanya, França, Bèlgica, Portugal, Itàlia, Grècia, Turquia, Sèrbia, Colòmbia, Mèxic i Xile. Només la potència logística, tècnica i professional del Grup MEDIAPRO permet fer front a un repte d'aquesta envergadura que augmentarà la dificultat quan comencin les competicions de les lligues d'Eslovènia i Bolívia, suspeses per qüestions sanitàries, i quan s'inici la nova temporada de la lliga canadenca a l'abril.

Durant el cap de setmana es van realitzar 10 partits en 4K a les lligues d'Espanya, Portugal, França i Itàlia i 109 partits en qualitat HD.

Els equips de professionals del Grup MEDIAPRO han desenvolupat solucions tecnològiques a les dificultats tècniques plantejades per a la situació de crisis sanitària a la producció audiovisual d'esdeveniments esportius, com la generació digital de públic a les grades i el so virtual, que ja s'aplica a les lligues d'Espanya, Portugal i el Canadà i que s'ha exportat a altres competicions gestionades per operadors com ESPN a Argentina.

Sobre MEDIAPRO
MEDIAPRO participa actualment a la producció de 16 competicions nacionals de futbol en tot el món, a més de ser la responsable de produir els principals esdeveniments esportius de la UEFA Champions League, l'AFCON de CAF, l'AFC Asian Cup, la Copa Libertadores, l'AFC Champions League, la CAF Champions League, Classificatoris d'EURO i WORLD CUP en diversos continents, l'Euroleague i BCL, Eurobasket i la FIBA WC, EHF Champions League, l'Euro EHF i IHF World Cup, Asian Games, Panamericam Games i els Olympic Games.

El Grup MEDIAPRO produeix més de 15 canals de televisió en tot el món, incloent varis canals especialitzats en esports. Ha obtingut un ampli paquet de drets durant quatre temporades a partir de 2020-21 de la Ligue 1 i la Ligue 2 de Francia y de la UEFA Europa League y UEFA Europa Conference League desde la 2021-2022.

Amb 58 oficines en quatre continents, MEDIAPRO també és un dels creadors de continguts més importants del món, amb projectes per HBO, Netflix, Amazon Prime Video, Turner, DirectTV, Movistar, FOX, Viacom i Televisa.

7 d'octubre de 2020

Fira i MEDIAPRO produeixen SmartCityLive, esdeveniment digital i plataforma de continguts per a ciutats intel·ligents
La plataforma retransmetrà continguts en directe i també els oferirà de manera permanent

Smart City Live (SCL), la edició digital de Smart City Expo World Congress (SCEWC), comptarà amb una innovadora plataforma que retransmetrà les conferències i ponències del nou esdeveniment en directe i amb una realització televisiva, a la que es podrà accedir també mitjançant un sistema de vídeos a la carta. Per fer-ho, Fira de Barcelona ha arribat a un acord amb el Grup MEDIAPRO per a la creació d'una gran plataforma digital de continguts audiovisuals que perdurarà més enllà del certamen com referent en el coneixement i debat dels principals reptes de les ciutats i la innovació urbana.

Smart City Live reunirà del 17 al 18 de novembre en un format virtual, a causa de l'actual conjuntura, als principals protagonistes, institucions i experts internacionals sobre ciutats intel·ligents en una nova proposta virtual i interactiva que s'estructurarà en dos blocs: un programa de televisió que es retransmetrà en directe la primera jornada, i una segona que acollirà workshops i esdeveniments paral·lels online, que es distribuiran també a la plataforma en diferents formats.

En aquest sentit, Grup MEDIAPRO, referent del sector audiovisual europeu, serà l'encarregat d'elaborar i operar la plataforma tecnològica per a la distribució dels continguts de Smart City, Live, tant durant la celebració de l'esdeveniment com al llarg de l'any, així com la producció d'altres continguts de la plataforma. El certamen tindrà així un sistema d'emissió en directe i de vídeo a la carta (Video on Demand), o televisió a la carta, perquè les persones inscrites puguin veure les ponències, conferències i altres continguts audiovisuals tant en el moment de la seva celebració com després d'ella.

A més, el programa de conferències i workshops s'enregistrarà en un gran plató de més de 500 m2 de l'edifici de MEDIAPRO al 22@ de Barcelona, que es convertirà durant els dos dies de Smart City Live en un escenari televisiu per a la creació dels continguts en directe i vídeo a la carta. Aquests continguts comptaran amb realització televisiva i seran enregistrats i difosos amb l'última tecnologia.

El director de SCEWC, Ugo Valenti, destaca que "en uns moments tan complexes, Smart City Expo World Congress, fa un pas més com a líder en els esdeveniments sobre ciutats intel·ligents. El nostre objectiu és que la nova plataforma de Smart City Live sigui la base d'un hub de coneixement sobre ciutats intel·ligents i un referent en la distribució global de continguts. Comptar amb l'experiència i la tecnologia de MEDIAPRO és per a nosaltres tota una garantia per seguir creixent i innovant ".

La directora d'Innovació i Nous Negocis del Grup MEDIAPRO, María Carmen Fernández, assegura que "la innovació en el món digital té molt a veure amb la generació de contingut rellevant, però també amb la multicanalitat, interactivitat i usabilitat amb la qual s'ofereix al públic final. Smart City Live té una gran oportunitat de posicionar-se de forma global per a tots els consumidors de continguts especialitzats en ciutats intel·ligents i, com a partner de Fira de Barcelona, MEDIAPRO posarà tota la seva experiència per aconseguir-ho".

Nova plataforma 365 a l'any
Aquesta plataforma potenciarà també la nova iniciativa de SCEWC Tomorrow.City, pensada precisament per oferir a empreses i administracions públiques recursos sobre tecnologia, formació, investigació i inversió durant tot l'any. D'aquesta manera, comptarà amb les eines tecnològiques més innovadores per accelerar l'impuls de les ciutats sostenibles i inclusives a través de quatre àmbits d'acció diferents: el coneixement, els negocis, la formació i el talent, i la difusió.