Sala de Premsa - Notes de Premsa| MEDIAPRO

Últimes notes de premsa

18 de febrer de 2019

"Atrapa'm si pots" entrega el primer pot del programa
El concurs del Grup MEDIAPRO que s'emet cada dissabte i diumenge, abans del "TN vespre", entrega un pot de més de 25.000 euros / Es lliura el pot per primera vegada en els quatre mesos que fa que s'emet l'espai

El concurs "Atrapa'm si pots" ha entregat el primer pot del programa, de més de 25.000 euros aquest cap de setmana. El primer dia d'emissió del programa, quan es va estrenar, es van carregar 3.000 euros inicials al pot, i a cada programa s'hi han anat afegint 1.000 euros. Aquest cap de setmana, un concursant ha arribat al cinquè graó de l'escala guanyant el pot.

El programa de TV3, presentat per Llucià Ferrer i produït per MEDIAPRO, és un "quiz show" clàssic, de preguntes i respostes, en què sis concursants competeixen per arribar a la fase final: a mesura que s'encerten les preguntes, si s'aconsegueix arribar a dalt de les escales, es pot guanyar el pot. L'espai es va estrenar al novembre.

L'anterior cap de setmana, l'"Atrapa'm si pots" va ser el sisè programa més vist, liderant la franja i va fer el rècord de la temporada, amb una quota de l'11,2% i 263.000 espectadors.

El concurs s'emet cada dissabte i diumenge, abans del TN vespre, i és un espai d'entreteniment, en què passar-s'ho bé és gairebé més important que els diners.

11 de febrer de 2019

Ran Tellem, responsable de Desenvolupament de Contingut Internacional del Grup MEDIAPRO, presenta al Festival de Berlín el drama criminal "The Paradise"
Participa en un panell de sèries espanyoles / El thriller és una coproducció de la tele pública finlandesa Yle, MRP Matila Röhr Productions Oy i MEDIAPRO

El Grup MEDIAPRO està present al Festival Internacional de Cinema de Berlín, avui dilluns 11 de febrer, amb "The Paradise", sèrie protagonitzada per Fran Perea i Riitta Havukainen que s'està gravant en l'actualitat a Fuengirola (Màlaga). Per primera vegada, MEDIAPRO participa en un panell de sèries espanyoles de la mostra, en el qual intervindrà Ran Tellem (guanyador d'un Emmy com a productor executiu de "Homeland"), responsable de Desenvolupament de Contingut Internacional del Grup.

En el marc del 'Upcoming Series from Spain', organitzat pel Festival Internacional de Sèries de Barcelona, Tellem donarà a conèixer aquesta ficció, un 'thriller' que ell mateix ha desenvolupat i que fins a mitjans d'abril visitarà diferents escenaris de la Costa del Sol, després del seu pas per la ciutat finlandesa d'Oulu i voltants. 'The Paradise' és una coproducció de la televisió pública finlandesa Yle -que té previst l'estrena de la sèrie a finals del 2019-, MRP Matila Röhr Productions Oy i MEDIAPRO.

En la ficció, de vuit episodis, Fran Perea -molt popular a Finlàndia per "Los Serrano"- interpreta un policia que col·labora en la resolució d'un complex cas de desaparicions i assassinats en el si de la comunitat finlandesa de Fuengirola. Al capdavant de la recerca es troba una veterana detectiu finlandesa, a la qual dóna vida Riitta Havukainen ("Fakta homma", "Harjunpää ja heimolaiset"), que viatja a Espanya per a resoldre un últim encàrrec.

"The Paradise", el guionista principal del qual és Matti Laine (autor de "Bordertown"), està dirigida per Marja Pyykkö ("Hooked", "Black Windows").

MEDIAPRO ha estat present en diferents edicions de la Berlinale amb un total de sis pel·lícules. "Comandante", d'Oliver Stone, va ser la primera, al 2003; "Amador", de Fernando León de Aranoa, va ser seleccionada al 2011; el 2014 es va estrenar internacionalment "El Somni", de Franc Aleu; i el 2015, l'encarregada d'inaugurar el certamen va ser "Nadie quiere la noche", d'Isabel Coixet, mentre que "El botón de Nácar", de Patricio Guzmán, es va alçar amb l'Ós de Plata al Millor Guió. Al 2017 Fernando León de Aranoa va repetir a la mostra amb "Política, manual de instrucciones".

11 de febrer de 2019

"Hoy no se sale", nuevo programa de Ibai Llanos en UBEAT
El programa s'estrenarà a UBEAT el dijous 21 de febrer a les 22:00 h amb el debut d'Ibai Llanos com a presentador de televisió

UBEAT continua apostant fort i estrenarà, tant al canal com a la plataforma online, el dijous 21 de febrer a les 22:00 h, "Hoy no se sale", el programa on Ibai Llanos, el caster d'e-Sports més conegut de parla hispana, s'estrenarà com a presentador de televisió.

Convidats del món de la cultura, la música, la televisió, la interpretació, l'esport, influencers i és clar, dels e-Sports, s'asseuran amb Ibai a "Hoy no se sale", un late night que s'emetrà quinzenalment, per comentar els seus projectes, l'actualitat i totes les tendències en un ambient íntim amb la frescor habitual d'Ibai, amb entrevistes poc convencionals a convidats diferents.

A més, el programa aplegarà novament Ibai i Ander Cortés, caster i amic personal d'Ibai, i comptarà amb la presència d'altres col·laboradors, com la youtuber Abi Power, l'actriu Eva Soriano i el còmic Lalo Tenorio, que faran de "Hoy no se sale" un xou amb certa dosi de bogeria.

Amb aquesta aposta, UBEAT aspira a convertir-se, a més d'en la plataforma de referència en formats online d'e-Sports en espanyol per al mercat internacional, en la finestra on veure el millor contingut d'entreteniment relacionat amb els jocs electrònics i el gaming amb continguts exclusius de producció pròpia.

UBEAT està disponible a través del canal 24/7 en les plataformes beINCONNECT, Orange, Telecable, Euskaltel i R, i a la plataforma online ubeat.tv.

30 de gener de 2019

El Grup MEDIAPRO fitxa Marc Vigil com a director i productor executiu
Vigil torna a Globomedia per ocupar-se de la direcció de "Malaka", una nova sèrie de RTVE

Marc Vigil, un dels directors més prestigiosos del panorama audiovisual nacional i llatinoamericà, es reincorpora a l'equip de Globomedia (Grup MEDIAPRO) com a director i productor executiu de sèries.

Vigil assumirà pròximament la direcció de "Malaka", ficció que RTVE ja prepara en col·laboració amb Globomedia, per embarcar-se posteriorment en dos nous projectes. Creada per Daniel Corpas, "Malaka" és un thriller policíac ambientat a Màlaga, on una nova droga desencadena la guerra entre bandes.

El reputat director torna d'aquesta manera a la productora on ha dirigit èxits com "Vis a Vis", "Águila Roja", "7 Vidas" i "Aída".

Marc Vigil arriba de dirigir "El Ministerio del Tiempo", treball que ha intercalat amb dues sèries enregistrades a Mèxic: el segon lliurament de "Niño Santo" per a canal ONCE i l'adaptació de la famosa novel·la de Xavier Velasco, "Diablo Guardián", per a Amazon Prime.

El director acaba de debutar en el món del cinema amb el rodatge del seu primer llargmetratge que s'estrenarà pròximament: l'adaptació de la novel·la "El silencio del pantano" escrita per Carlos de Pando i Sara Antuña.

Aquest fitxatge confirma la política del Grup MEDIAPRO dirigida a comptar amb el millor talent. Marc Vigil s'afegeix al guionista Javier Olivares i al director Fernando González Molina, els dos incorporats a Globomedia com a showrunners. L'acord en exclusiva amb Daniel Écija per al desenvolupament de sèries és un altre bon exemple de compromís del Grup amb la ficció de qualitat.

Sobre el Grup MEDIAPRO
El Grup MEDIAPRO té 54 oficines distribuïdes a través de 4 continents i és líder global en la creació, producció i distribució de continguts multimèdia. La divisió de continguts del Grup desenvolupa, crea, produeix i distribueix continguts de tots els gèneres per a televisió, cinema o exposicions. En l'àmbit de ficció per a televisió, MEDIAPRO ha col·laborat amb creadors de la talla de Ran Tellem, David Simon, Paolo Sorrentino, Daniel Calparsoro, Daniel Écija, Javier Olivares, Fernando González Molina, Eduardo Sacheri, Michel Gaztambide, Àlex i David Pastor i Daniel Burman. Recentment, ha desenvolupat diverses produccions per a HBO ("The Young Pope"), Netflix ("Edha", "Fe de etarras"), Amazon ("Six Dreams" i "All or Nothing: Manchester City"), DirectTV ("Todo por el Juego"), Fox ("Vis a vis"), Viacom ("N00Bees"), YLE ("The Paradise") i Disney ("Cazadores de Milagros") i ha anunciat acords amb VICE, Pol-ka, Turner i Televisa. En l'àmbit del cinema, MEDIAPRO produeix contingut a Europa, EUA i Llatinoamèrica amb directors com Woody Allen, Fernando León de Aranoa, Isabel Coixet, Patricio Guzmán, Manuel Huerga, Roman Polanski, Ernesto Daranas i Gaston Duprat, entre d'altres.

Sobre Globomedia
Globomedia és la productora líder en ficció en televisió a Espanya, responsable de títols com "Vis a Vis", "Estoy Vivo", "El Accidente", "Águila Roja", "El Internado" i "Pulsaciones", i programes com "El Intermedio", "Zapeando" o "El Club de la Comedia". A la seva història apareixen programes i formats emblemàtics com "Médico de familia" (1995), "Caiga quien caiga" (1996), "7 vidas" (1999), "Aída" (2005), "Un paso adelante" (2002), "Los Serrano" (2003) o "59 segundos" (2004). És també un referent en la creació de continguts originals en l'àmbit dels programes d'humor d'actualitat. A més, les ficcions de Globomedia estan presents a més de 135 països, amb especial rellevància a Europa. Adaptacions i versions originals de les sèries que triomfen a Espanya també ho fan a cadenes de tot el món.

23 de gener de 2019

Fox Networks Group i GLOBOMEDIA (Grup MEDIAPRO) anuncien el final de "Vis a Vis", que comptarà amb la presència de Maggie Civantos
La sèrie finalitzarà amb l'estrena dels dos últims episodis de la Temporada 4, el dilluns 28 de gener i 4 de febrer, a les 22:00 h, en els quals l'actriu malaguenya torna per a donar vida a Macarena Ferreiro

FOX Networks Group i Globomedia (Grup MEDIAPRO) han anunciat avui que la sèrie "Vis a Vis" finalitzarà amb els dos últims episodis de la quarta temporada, que s'emetran a FOX els dilluns 28 de gener i 4 de febrer, tots dos a les 22:00 h. Els dos capítols finals comptaran amb l'anunciada presència de l'actriu Maggie Civantos, que torna a Cruz del Norte per a encarnar una vegada més el seu personatge de Macarena Ferreiro.

"Vis a Vis" ha estat un èxit rotund en el canal de pagament i ha generat una gran expectativa entre els seus fans, l'anomenada "marea groga", que han vist satisfet el seu desig de continuació de la sèrie. Aquest moment d'èxit, quan les audiències són favorables i la producció no ha perdut interès, sinó que ha guanyat adeptes, és el triat per a posar-li punt final amb un desenllaç adequat, tal com sempre van reclamar els seus seguidors.

"Vis a Vis" ha estat cada dilluns la favorita de l'audiència dels canals d'entreteniment de pagament durant l'emissió de la tercera i la quarta temporades de la sèrie, estrenades, respectivament, a l'abril i al desembre del 2018. Amb resultats només superats a FOX per productes com The Walking Dead, la sèrie ha liderat totes les setmanes el prime time dels dilluns i s'ha col·locat entre les produccions espanyoles més vistes de la televisió de pagament amb una mitjana superior als 300.000 espectadors, xifra que s'amplia fins al mig milió si tenim en compte l'audiència que contacta amb la sèrie en emissió no lineal, format escollit per 6 de cada 10 espectadors de la producció.

"Les sèries s'han d'acabar quan ho exigeix la seva narrativa. La quarta temporada de "Vis a Vis" manté un altíssim nivell d'acció, que arriba a cotes de tal intensitat a les quals mai vam pensar que podríem portar la sèrie i els seus personatges. Per això, creiem que estem en el moment perfecte per a donar-li el final que mereix i perquè satisfaci al públic. La prolongació gratuïta de les trames no aporta res nou en els productes de ficció. No podem permetre que "Vis a Vis" caigui en la rutina o en la repetició", ha comentat Iván Escobar, productor executiu i showrunner de la sèrie.

"Quan vam decidim continuar "Vis a Vis", un dels nostres objectius era donar-li a la sèrie un tancament a la seva altura. En aquestes dues temporades, que hem tingut el plaer de coproduir al costat d'Iván Escobar i l'equip de Globomedia (Grup MEDIAPRO), la sèrie ha volat molt alt, confirmada per l'audiència i per una notorietat que, setmana a setmana, ens ha fet líders. Creiem que hem aconseguit un gran producte, entre el millor de la ficció espanyola actual, i aquesta és la raó que ens mou a no estirar-la fins a la seva extenuació", ha dit Daniel Pérez, VP & Director General de FOX Networks Group España.

"Sabíem que FOX Networks Group seria el company de viatge ideal per a aquest projecte. Estem molt contents amb els resultats, que recolzen els nostres objectius de qualitat i lideratge i que han donat encara major difusió a "Vis a Vis", una sèrie referent en el nostre mercat amb una destacada presència internacional", ha comentat Javier Méndez, Director Global de Continguts del Grup MEDIAPRO.

"FOX ha donat vida a la sèrie més enllà de la pantalla de televisió, gràcies a una brillant estratègia de promoció que ha contribuït a dinamitzar el seu èxit, tant en presència en mitjans com en xarxes socials, a l'altura dels millors productes internacionals", ha manifestat Javier Pons, Director General de Globomedia.

"Vis a Vis" ha comptat amb campanyes molt notòries, realitzades per l'equip de FOX, que han marcat la continuïtat de la sèrie, fins i tot en els mesos que ha estat absent de la pantalla, amb picades d'ullet molt destacades cap a la "marea groga". És el cas del videoclip de la cantant Miriam Rodríguez; la campanya d'Halloween amb Maggie Civantos i Najwa Nimri, en els seus respectius personatges de Macarena i Zulema, enfrontant-se a Cruz del Norte amb un grup de zombis o la campanya de Nadal #NosHemosPortadoMal amb Itziar Castro, no exempta de polèmica.

Per al final, "Vis a Vis" guarda més sorpreses. A més del retorn de Maggie Civantos, també ens trobarem amb un doble cameo musical i actoral, el protagonitzat per La Mala Rodríguez. La cantant ha compost una cançó que sonarà en el setè i penúltim episodi de la sèrie i sortirà en un breu cameo en l'episodi final al costat d'Alba Flores.

En l'última temporada de "Vis a Vis", ha intervingut la major part del repartiment habitual de la sèrie amb Maggie Civantos (Macarena), Najwa Nimri (Zulema), Alba Flores (Saray), Berta Vázquez (Rizos), María Isabel Díaz (Sole), Adriana Paz (Altagracia), Ramiro Blas (Sandoval), Itziar Castro (Goya), Marta Aledo (Tere), Laura Baena Torres (Antonia), Zaira Pérez (Millán), Abril Zamora (Luna), Jesús Castejón (Castillo), així com Benjamín Vicuña (Hierro), Georgina Amorós (Fátima) i Cristina Marcos (Sra. Cruz), incorporats en la quarta temporada.  A més, l'equip liderat per Iván Escobar ha comptat amb els directors Marc Vigil, Sandra Gallego, Carles Torrens i Ramón Salazar, i els guionistes José Javier Reguilón, JM Ruiz Córdoba i Lucía Carballal.

A "Vuelta a casa", el setè episodi, que veurem el dilluns 28 (22:00 h), Macarena desperta del coma i no triga a ser traslladada per Castillo a Cruz del Norte, on l'ambient està més tibant que mai amb Sandoval devorat per l'odi després del succeït amb la seva dona. Altagracia està en aïllament, Fátima serà per fi traslladada a una altra presó per a protegir-la i Sole està decidida a anar-se abans que l'Alzheimer arrasi la seva memòria. No obstant això, les coses es torçaran d'una manera totalment imprevista, que marcarà un abans i un després en Zulema.

23 de gener de 2019

Viacom International Studios i MEDIAPRO produiran una segona temporada de "N00bees"
La sèrie de videojocs de Nickelodeon Latinoamérica tindrà 60 nous episodis d'una hora

Després de l'èxit de la primera temporada de la sèrie de videojocs "N00bees", Viacom International Studios (VIS) ha anunciat una nova tanda de 60 episodis d'una hora per a Nickelodeon Latinoamérica juntament amb el seu soci de producció, el Grup MEDIAPRO. L'anunci ha estat realitzar per Tatiana Rodríguez, Vicepresidenta Sènior de Programació i Estratègia Creativa per a Nickelodeon Latinoamérica, i Javier Méndez, Director de Continguts de MEDIAPRO, en el marc de la conferència realitzada per l'Associació Nacional d'Executius de Televisió (NATPE), a Miami Beach (Florida).

La primera temporada, que es va estrenar al setembre del 2018, va arribar a més de 10,4 milions d'espectadors en la TV de pagament a la regió. Aquests episodis s'estrenaran a Nickelodeon Brasil el 4 de febrer, a més de fer-ho a diversos mercats europeus. VIS afegeix la nova temporada de "N00bees" al destacat catàleg de sèries que distribueix actualment. A més, aquesta darrera entrega posiciona Nickelodeon Latinoamérica com un dels millors creadors de ficcions per a les audiències joves de la regió.

"N00bees" va connectar increïblement bé amb els espectadors a la regió i va crear una sorprenent base de fans per a la sèrie i els seus personatges", ha comentat Tatiana Rodríguez. "Poder estendre aquesta producció amb MEDIAPRO ens genera una gran satisfacció, ja que hi ha moltes més històries que explicar sobre els avatars de la sèrie, el seu univers secret de videojocs i els tornejos eSports dins del programa".

Javier Méndez, Director de Continguts de MEDIAPRO, ha agregat: "Estem realment orgullosos d'anunciar una segona temporada d'aquesta sèrie amb Viacom i estem segurs que "N00bees" seguirà el camí de l'èxit amb les seves espectaculars històries i l'univers d'eSports".

La guionista argentina Marcela Citterio ("Jo soy Franky", "Chica Vampiro") ha escrit la segona temporada de "N00bees". La producció es gravarà al plató de Televideo (Grup MEDIAPRO), a Bogotà (Colòmbia), i comptarà amb imatges de Liga Profesional de Videojuegos de MEDIAPRO (LPV), la Lliga més gran d'eSports a Espanya i amfitriona dels principals tornejos, com "League of Legends" i "Call of Duty", entre altres.

"N00bees 2" està destinada al públic de parla hispana i portuguesa de Nickelodeon Latinoamérica i serà distribuïda internacionalment per l'equip de distribució de contingut de VIMN Américas.

Sobre Viacom International Studios
Viacom International Studios (VIS) és la unitat de desenvolupament, producció i distribució de Viacom International Media Networks Américas. VIS ofereix un portfoli complet de continguts que cobreix tots els gèneres, a través de les seves marques globals Nickelodeon, MTV, Comedy Central, Telefe i Porta Dos Fundos, reforçades amb el poder de producció original distribuït entre 14 estudis a nivell regional. VIS se centra en generar més propietat intel·lectual per a la distribució global i retenir els drets majoritaris per a la distribució internacional. Les vendes globals de VIS inclouen produccions originals, coproduccions, vendes de format per a adaptacions locals i vendes de productes enllaunats. El contingut de VIS abasta tots els gèneres, des de les telenovel·les fins als drames, formats de comèdia curta i també llargues i produccions cinematogràfiques. Sota el nou model de distribució de contingut, VIS ha tancat recentment diversos acords amb clients clau de MVPDS, SVOD i televisió oberta a tot el món.

Sobre VIMN Américas
Viacom International Media Networks Américas, una unitat de Viacom Inc. (NASDAQ: VIAB, VIA), és propietari i opera el portfoli de marques d'entreteniment de la companyia, que inclouen MTV, Nickelodeon, Nick Jr., Comedy Central, Paramount Channel, Vh1, Telefe i les seves respectives propietats a Amèrica Llatina (incloent el Brasil); el portfoli de Tr3s als Estats Units, enfocant a una àmplia audiència d'estatunidencs hispans; acords de programació de VIMN al Canadà amb Corus Entertainment per a Nickelodeon i Bell Media per a MTV i Comedy Central. Addicionalment, VIMN Américas compta amb una participació majoritària a Porta Dos Fundos, un dels creadors més grans de contingut de comèdia al Brasil. El negoci multiplataforma de la companyia inclou una àmplia gamma de productes incloent les apps mòbils, MTV Play, Nick Play, Comedy Central Play, Telefe i Telefe Noticias; productes on-demand, Nick First i My Nick Jr., i productes de SVOD, Noggin, a més de múltiples llocs web.

Sobre MEDIAPRO
El Grup MEDIAPRO té 54 oficines distribuïdes a 4 continents i és líder global en la creació, producció i distribució de continguts multimèdia. La divisió de continguts del Grup desenvolupa, crea, produeix i distribueix continguts en tots els gèneres, per a televisió, cinema o exhibicions. En l'àmbit de la ficció per a TV, MEDIAPRO ha col·laborat amb creadors de la talla de Ran Tellem, David Simon, Paolo Sorrentino, Daniel Calparsoro, Daniel Écija, Javier Olivares, Fernando González Molina, Eduardo Sacheri, Michel Gaztambide, Àlex i David Pastor i Daniel Burman.

Ha desenvolupat recentment diferents produccions per a HBO ("The Young Pope"), Netflix ("Edha", "Fe de etarras") i Amazon ("Six Dreams" and "All or Nothing: Manchester City"), DirectTV ("Todo por el juego"), Fox ("Vis a vis"), Viacom ("N00Bees"), YLE ("The Paradise") i Disney ("Cazadores de milagros") i ha anunciat acords amb els estudis VICE i Pol-ka. Quant a pel·lícules, MEDIAPRO produeix contingut a Europa, els Estats Units i Llatinoamèrica amb directors com Woody Allen, Fernando León de Aranoa, Isabel Coixet, Patricio Guzmán, Manuel Huerga, Roman Polanski, Ernesto Daranas i Gaston Duprat, entre d'altres.