GRUP MEDIAPRO, empresa europea de referència en el sector audiovisual, té una nova pantalla LED al seu plató de producció virtual de Barcelona, situat al districte tecnològic del 22@. Es tracta d’una pantalla de grans dimensions, de 210m2 i més de 44 milions, de píxels que permet realitzar rodatges comercials i de cinema amb una gran qualitat i definició d’imatge. Aquesta innovació tecnològica arriba a través de l’acord que el grup ha signat amb Unilumin, el major fabricant del món de pantalles LED.
La producció virtual és una de les línies estratègiques de negoci de GRUP MEDIAPRO. A més del de Barcelona, el grup ja disposa d’aquesta tecnologia a la seva seu de Miami, el plató virtual més gran del sud de l’estat de Florida, i a Nova York, amb una superfície de 1.200 m2.
Aquesta tècnica permet un major control sobre la producció, així com condensar les jornades de rodatge, ja que aquest no està supeditat a desplaçaments, horaris o a inclemències meteorològiques. La nova pantalla LED del grup és d’alta resolució i garanteix que les imatges d’escenes virtuals es vegin amb claredat i detall, fent-les més realistes. Aquesta pantalla i la tecnologia que l’acompanya ofereixen una alta freqüència de refresc i estabilitat d’imatge, el que ajuda a reduir el ‘tearing’ d’escenes amb moviment; a més d’evitar problemes de desincronització durant la renderització, en temps real, de les peces.
‘El mal invisible’ és una coproducció de THE MEDIAPRO STUDIO amb 3Cat
THE MEDIAPRO STUDIO ha presentat avui a la 57 edició del Festival internacional de Cinema Fantàstic de Sitges ‘El mal invisible’, un thriller de vuit episodis coproduït amb 3Cat que s’estrenarà a TV3 i a la plataforma 3Cat.
La ficció -ambientada a la Barcelona del confinament i basada en una història real- narra la investigació portada a terme per trobar l’assassí en sèrie que ha elegit com a les seves víctimes la baula més feble de la societat: els sense sostre.
Creat per Lluís Arcarazo, la sèrie ha tingut la seva presentació internacional aquest dilluns 7 d’octubre de la mà dels seus protagonistes, David Verdaguer i Ángela Cervantes. Al seu costat també han estat els actors Alex Brendemühl, Roger Guitart i Victoria Kantch, així com la seva directora, Marta Pahissa. També han assistit els productors executius per part de THE MEDIAPRO STUDIO Javier Méndez i Lluís Arcarazo, qui també és el principal guionista de tots els episodis, a més del productor executiu per part de 3Cat, Oriol Sala-Patau.
Amb motiu de la presentació internacional d’‘El mal invisible’, THE MEDIAPRO STUDIO ha desvelat també avui el cartell principal de la sèrie.
David Verdaguer (guanyador de dos premis Goya per ‘Saben aquell’ i ‘Estiu 1993’) i Ángela Cervantes (dues vegades nominada als premis Goya per ‘La maternal’ i “Chavalas’) són els protagonistes d’aquesta sèrie, que s’ha rodat a diverses localitzacions de Barcelona. En el repartiment també destaquen Àlex Brendemühl (nominat al Goya per ‘Creatura’) i Melina Matthews (‘Mano de hierro’) així como els joves Roger Guitart i Victoria Kantch. Marta Pahissa (‘Rapa’, ‘Ser o no ser’) és la directora de tots els episodis. La sèrie és una idea original de Lluís Arcarzo (‘Salvador’, ‘Nit i dia’), qui a més és el guionista principal de tots els episodis, amb la col·laboració dels també guionistes Guillermo Cisneros i María Jaén.
L’argument d’‘El mal invisible’ parteix d’una història real. A finals d’abril del 2020, en ple confinament per la COVID-19, les autoritats van detenir un home acusat d’assassinar diversos indigents als carrers de Barcelona. Sempre seguint els mateixos patrons: sempre mentre dormien i sempre amb una brutalitat extrema. Amb aquest plantejament, i en aquell context de la ciutat buida i confinada, Arcarazo desenvolupa la idea d’’El mal’, amb el doble sentit: de la maldat com a un virus que va infectant les seves víctimes.
Els agents d’homicidis encarregats de la investigació, el seu entorn més proper i els qui es veuen obligats a conviure als carrers de Barcelona sense possibilitat de fugir del mal són els personatges principals de la història.
Aquest projecte té el suport de l’ICEC (Institut Català de les Empreses Culturals).
Protagonitzada per John Lynch, Katharine O’Donnelly i Olivia Morris, aquesta entrega compta entre altre amb Clara Galle, Stanley Weber i Nine D’Urso
THE MEDIAPRO STUDIO ha presentat avui ‘The Head 3’, la temporada que posa fi a la trilogia de ‘The Head’, dins de la programació de l’edició 57 del Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Sitges. Produïda en associació amb Hulu Japan, la sèrie ha estat creada per Ran Tellem, director de Contingut Internacional de THE MEDIAPRO STUDIO, qui també repeteix com a productor executiu juntament amb Laura Fernández Espeso, Javier Méndez i Bernat Elías.
Rodada en anglès i estrenada a més de noranta països, ‘The Head’ s'ha convertit en una de les principals franquícies internacionals de THE MEDIAPRO STUDIO. La revista Variety la va destacar com una de les millors sèries del 2022. La presentació a Sitges, que ha tingut lloc aquest diumenge 6 d'octubre, ha comptat amb la participació dels protagonistes John Lynch i Katharine O'Donnelly, així com del creador Ran Tellem, el director de la sèrie Jorge Dorado i el productor executiu Javier Méndez. Amb motiu de la seva presentació internacional, THE MEDIAPRO STUDIO ha desvetllat a més el cartell d'aquesta tercera i última entrega de la trilogia que va començar el 2020.
Com ja és tradició en la franquícia, l'equip artístic de ‘The Head 3’ reuneix un repartiment internacional d'actors procedents de diferents països i que en aquesta ocasió té un marcat accent multicultural, amb intèrprets de nacionalitat britànica, espanyola, alemanya, japonesa, irlandesa, francesa, sudanesa i danesa.
John Lynch (Blue Lights, La Caza), Katharine O’Donnelly (María, reina de Escocia), tots dos a la sèrie des de la segona temporada, tornen a ser els protagonistes. Repeteixen també Ben Cura (La Reina Carlota: Una historia de los Bridgerton) i Olwen Fouéré (El hombre del norte, The Crown), que també varen estar a la segona entrega.
Pel que respecta a les novetats del repartiment, la tercera temporada compta amb destacades incorporacions com l’actriu espanyola Clara Galle (A través de mi ventana, El Internado Las Cumbres), a més de Stanley Weber (Borgia, Outlander), Nine D’Urso (Balenciaga, Hors du Temps) Ned Dennehy (Peaky Blinder, Outlander), Godehard Giese (Babylon Berlín), Sara-Marie Maltha (The Killing), John Kavanagh (Los Tudor, La Dalia Negra) i Atsuro Watabe (Las Flores de la Guerra, Ran), entre altres.
Jorge Dorado ha tornat a estar al capdavant de la direcció d’aquests nous sis episodis: “Aquesta temporada, que posa fi a la trilogia de caps tallats, és la més salvatge de totes” assegura Dorado, que afegeix: “Ha estat una experiència increïble treballar amb un equip tècnic i artístic al més alt nivell. Aquesta temporada hem caminat deserts, descendit al més profund de la terra, recorregut mars, sortejat incendis... Ens hem cuit al sol abrasador i gelat a la nit més fosca".
Aquesta tercera entrega compta a més amb un equip de guionistes internacionals que inclou la parella hispano-britànica Teresa de Pelegrí i Dominic Harari (Seres Queridos, Amor en su punto), la britànica Rachel Kilfeather (Vikings T3: Valhalla) la nord-americana Martine Moore (Bwitches) i el britànic Pearse Lehane (Doctor Who Confidential).
La principal característica d'aquesta franquícia ha estat recloure els seus protagonistes en ambients hostils, aïllats i remots on no hi ha escapatòria possible. En la primera temporada va ser una estació internacional a l'Antàrtida; a la segona, un vaixell al Punt Nemo, el lloc més allunyat de terra ferma al mig del Pacífic. L'escenari d'aquesta tercera temporada se situa al desert del Sàhara, en una zona coneguda com a Bir Tawil, ubicada a la frontera entre Egipte i Sudan, que roman com l'únic territori del planeta considerat com a 'terra de ningú'. Un lloc sense govern ni legislació és, sens dubte, el lloc perfecte per portar a terme una investigació per a què no existeixen regles.
El rodatge es va portar a terme els mesos de novembre de 2023 i gener del 2024 en diferents localitzacions de Madrid, Almeria, Tenerife i Segòvia.
Sinopsi ‘The Head 3’
Decidida a continuar endavant amb la investigació del seu pare, Rachel (Olivia Morris) creu haver donat amb la toxina que contaminava les algues. Un cop modificades aquestes genèticament, i després de testar-les en animals, és el moment de provar amb humans. Per a això ha seleccionat cinc voluntaris de diferent condició disposats a exercir de conillets d’índies a canvi d'una bona quantitat de diners. Tot sembla anar bé fins que una nova mort i la desaparició de nou d'un cap converteixin una vegada més el remot escenari en un malson.
Sobre la trilogia
‘The Head’ ha arribat ja a més de 90 països amb excel·lents resultats, entre ells mercats i operadors tan importants com HBO Max als Estats Units i Amèrica Llatina; Canal+ a França; Starzplay a UK i Alemanya; NENT als Països Nòrdics; SBS a Austràlia; SCC al Canadà; Prime Video a Itàlia, Països Baixos i l’Índia; Watch it! a l’Orient Mitjà i al Nord d'Àfrica; AXN a Portugal; Streamz a Bèlgica; Go3 i NENT a Països Bàltics; TET a Letònia i ETV a Estònia. I, per descomptat, a través de Hulu Japan. A Espanya, la primera temporada està disponible a Disney+ i la primera i segona a HBO Max.
The Mediapro Studio Distribution serà novament responsable de la distribució mundial del títol en aquesta tercera temporada.
La pel·lícula, produïda per THE MEDIAPRO STUDIO i dirigida per Marcel Barrena, es manté al Top5 de la taquilla després de més de cinc setmanes en cartellera amb una recaptació que supera els dos milions d’euros
‘El 47’ és l´única pel·lícula que ha arribat al número 1 de taquilla en més de quinze anys i la segona millor estrena d’una pel·lícula en català de la darrera dècada
Produïda per THE MEDIAPRO STUDIO i distribuïda per A Contracorriente Films, la pel·lícula ‘El 47’, escrita i dirigida per Marcel Barrena i protagonitzada per Eduard Fernández, continua sumant espectadors un més després de la seva estrena.
‘El 47’ ha superat aquest cap de setmana els 317.000 espectadors i porta recaptats més de dos milions d’euros de taquilla. Aquest ha estat el cinquè cap de setmana de la pel·lícula a les sales dins del Top10 des de la seva estrena el passat 6 de setembre, situant-se com a la pel·lícula amb la segona millor mitjana per còpia.
La cinta de Marcel Barrena va entrar en la seva estrena directament al Top7 i es va convertir en la segona millor estrena d’una pel·lícula de la darrera dècada. Va arribar a situar-se en el número 1 de taquilla només dotze dies després de l’estrena, sent l’única pel·lícula en català que arriba al número 1 de la taquilla espanyola en més de quinze anys.
Actualment, es manté en la cinquena posició. És, sens dubte, la pel·lícula amb millor evolució de la taquilla espanyola.
LA CRÍTICA HA DIT D’‘EL 47’:
‘Una feina fabulosa de Marcel Barrena amb dos actors gegants (Eduard Fernández i Clara Segura). Una obra d’artesania en què tot desprèn autenticitat”
CINEMANÍA Toni Vall
‘Una esplèndida pel·lícula que parla de dignitat. Eduard Fernández de nou en mode recital’
FOTOGRAMAS Blai Morell
‘Una gran obra, amb la direcció de Marcel Barrena, qui té molt clar què vol explicar, i un conjunt actoral (professional i gent del barri) que ens fa viure el que representa”
EL PAÍS Jordi Mir
‘El 47’ és un tros de pel·lícula amb uns extraordinaris Eduard Fernández i Clara Segura’
RAC1 Jordi Basté
‘Una gran, gran, pel·lícula’
CADENA SER Aimar Bretos
‘Marcel Barrena rastreja la memòria amagada recent per oferir un furiós i entusiasta retrat de la mà d’un descomunal Eduard Fernández’
EL MUNDO Luis Fernández
‘Una història que captiva amb un Eduard Fernández magistral’
RNE Conxita Casanovas
‘Una pel·lícula que t’atrapa amb un guió i una interpretació d’Eduard Fernández excel·lents’
Alfonso Asua CINERAMA
‘Una poderosa reivindicació de la importància de la lluita comunitària’
TIME OUT Alex Montoya
‘El 47’ és capaç d’agafar l’espectador de la mà i submergir-lo en un mar de sentiments’
EL CORREO Mikel G. Gurpegui
‘Hi ha més de 47 raons per emocionar-nos amb aquesta història real’
RNE Yolanda Flores
‘Una emocionant història real que mereix ser recordada. Eduard Fernández i Clara Segura brillen en la millor pel·lícula de Marcel Barrena’
KINÓTICO Daniel Mantilla
‘Vibrant, humana i sorprenent relat oblidat, amb un repartiment brillant’
Jesús Usero REVISTA ACCIÓN
Fart que l'Ajuntament de Barcelona digués que el transport públic no podia arribar al barri de Torre Baró perquè els carrers eren massa estrets i insegurs, Manolo Vital, un dels seus veïns i conductor d'autobús de la TMB, es va proposar demostrar al volant d'‘El 47’, que les autoritats s'equivocaven. ‘El 47’ és la inspiradora història real d'un home, un autobús i el destí d'un barri.
La pel·lícula explica la història del barri barceloní de Torre Baró, però aquesta és també la història de molts altres barris formats als anys 50 per emigrants que s'instal·laven a la perifèria de les grans ciutats del nostre país. En molts casos, en habitatges aixecats per les seves pròpies mans després d'haver hagut de deixar la seva terra per llaurar-se un futur lluny de casa seva. Anys després, a la dècada dels 70, molts d'aquests barris seguien encara sense ser considerats part de la ciutat. Ni tan sols tenien aigua corrent, electricitat ni altres serveis bàsics.
Marcel Barrena (Mediterráneo, guanyador de tres premis Goya; 100 metros, guanyador de dos premis Gaudí, i Mòn Petit, nominada al Goya a millor documental) és el director de la pel·lícula i autor del guió, que ha escrit en col·laboració amb Alberto Marini (El desconocido, Mientras duermes).
Juntament amb Eduard Fernández (guanyador de tres premis Goya, una Concha de Plata del Festival de Sant Sebastià i tres Biznagas de plata del Festival de Màlaga, entre altres reconeixements), completen el repartiment Clara Segura (nominada al Goya per Creatura), Zoe Bonafonte Escándalo. Relato de una obsesión, Amar es para siempre), Salva Reina (Mano de hierro, La isla mínima), Carlos Cuevas (Merlí: Sapere aude, Smiley), Betsy Túrnez (Uno para todos, El rey tuerto), Oscar de la Fuente (La Casa, El buen patrón) i Aimar Vega (Los pequeños amores, Modelo 77).
A més dels intèrprets ja citats, en el repartiment de la pel·lícula destaca també la presència de Vicente Romero (Intemperie, Express) i la col·laboració especial de David Verdaguer, guanyador de dos premis Goya per Estiu 1993 i Saben Aquell.
Bona part dels figurants de la pel·lícula són veïns de Torre Baró que, en la majoria dels casos, varen ser testimonis directes del desafiament a les autoritats portat a terme per Vital al 1978 o són familiars directes de qui ho van viure, per exemple la lluita i dignitat d’un barri unit. “El 47” compta amb la participació destacada de Movistar Plus+, el suport de l’ICEC, la participació de RTVE, 3Cat i Triodos Bank i el finançament de l’ICO. The Mediapro Studio Distribution és responsable de les vendes internacionals.
L’equip ha dialogat sobre la fortalesa de l’STUDIO a la regió, de les enormes possibilitats i sinèrgies creades entre territoris i del respecte i la llibertat creativa que atorga als seus creadors
THE MEDIAPRO STUDIO ha estat protagonista a Iberseries Platino Industria, el mercat audiovisual iberoamericà que té lloc aquesta setmana a Madrid. Ha estat durant el spotlight dedicat a la presència de la companyia a Amèrica Llatina, on l’STUDIO és un actor decisiu de la indústria audiovisual a la regió i té un robust desenvolupament tant en nombre de produccions, com en recursos i equip, amb presència a tot el continent i oficines a l’Argentina, Colòmbia, l’Uruguai, Mèxic i Xile.
Amèrica Llatina és un territori clau de l’expansió internacional de THE MEDIAPRO STUDIO, que aquest any també ha multiplicat la seva experiència als Estats Units amb el reforçament de la seva estructura i l’obertura d’una nova seu a Los Angeles amb l’objectiu de potenciar la creació, producció i distribució de continguts en anglès.
Introduït per Marta Ezpeleta, Directora Internacional, Distribució i Coproduccions de THE MEDIAPRO STUDIO, el panel d’Iberseries ha comptat amb la participació de Catalina Porto, Directora de Continguts a Mèxic i Colòmbia; Daniel Burman, showrunner, director i guionista, a més de Director d’Oficina Burman, productora integrada a l’STUDIO; Juan Carlos Aparicio Schlesinger guionista, cap de desenvolupament de continguts a Colòmbia i Mèxic, i Diego Robino de Cimarrón, companyia de serveis de producció que forma part de l’STUDIO des de fa un any.
Durant la sessió, que ha captat gran atenció en el mercat amb una notable assistència de públic, els ponents han reiterat l’enorme interès de THE MEDIAPRO STUDIO per produir i desenvolupar contingut a Amèrica Llatina i han destacat la fortalesa que suposa formar part del mateix o comptar amb la seva infraestructura, així com la multiplicació de possibilitats que permeten establir sinèrgies entre territoris i els equips a l’hora de crear, desenvolupar i produir continguts. Així mateix, tots han manifestat unanimitat en reconèixer la flexibilitat, la total llibertat creativa i el respecte que l’STUDIO atorga a cadascun dels creadors i projectes.
Entre les produccions recents més destacades de THE MEDIAPRO STUDIO a Amèrica Llatina destaquen sèries com ‘Iosi, el espía arrepentido’, creada per Daniel Burman per a Prime Video, nominada per segon any consecutiu al Premi Emmy Internacional; la comèdia ‘Primate’, també per a Prime Video; ‘Las Bravas’, coproducció amb Warner Bros. Discovery que acaba d’anunciar l’estrena d’una segona entrega a Max; la sèrie ‘Consuelo’, dramedy creada per Juan Carlos Aparicio per a ViX, o ‘Barrabrava’, la sèrie de Cimarrón per a Prime Video, Premi Platino a la Millor Sèrie de Drama, ambdues amb segona temporada pendent d’estrena; així com novetats d’estrena pròximament que inclouen ‘Transmitzvah’, dirigida per Daniel Burman i presentada al Festival de Canes, que s’estrena a l’Argentina el 10 d’octubre, ‘Cometierra’, sèrie creada també per Daniel Burman per a Prime Video; la pel·lícula ‘Mesa de regalos’ coproduïda amb Pampa Films per a Disney, o la producció nord-americana ‘Kiss of the Spider Woman’, pel·lícula produïda per Ben Affleck i Matt Damon en la qual Cimarrón ha prestat serveis de producció durant el seu rodatge que ha tingut lloc a l’Uruguai.
THE MEDIAPRO STUDIO tindrà una nova cita a MIPCOM on presentarà els seus plans d’expansió als Estats Units i al Canadà, així com els seus nous continguts en anglès. Serà durant el Keynote que tindrà lloc al Gran Auditori del Palais dels Festivals, el dimecres 23 d’octubre a les 11:15 h.
Presentat per Laura Fdez. Espeso, CEO de THE MEDIAPRO STUDIO, i JC Acosta, Director de THE MEDIAPRO STUDIO US & Canada, als quals s’uniran membres de l’equip directiu de TMS US & Canada, com Erika Kennair, responsable de continguts de ficció, i Pam Healey, responsable de continguts de no ficció, així com altres talents e convidades especials. La sessió, inclosa en la sèrie anual MIPCOM CANNES Media Mastermind, girarà al voltant de la sessió de THE MEDIAPRO STUDIO per continuar amb la seva expansió a Amèrica del Nord i al mercat global.
Protagonitzada per John Lynch, Katharine O’donnelly i Olivia Morris, aquesta entrega compta, entre altres, amb Clara Galle, Stanley Weber i Nine D’Urso
THE MEDIAPRO STUDIO presentarà ‘The Head 3’, la temporada que posa fi a la trilogia de ‘The Head’ dins de la programació de l’edició 57 del Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Sitges. Produïda en associació amb Hulu Japan, la sèrie ha estat creada per Ran Tellem, director de Contingut Internacional de THE MEDIAPRO STUDIO, qui també repeteix com a productor executiu juntament amb Laura Fernández Espeso, Javier Méndez i Bernat Elías.
Rodada en anglès i estrenada a més de noranta països, ‘The Head’ s’ha convertit en una de les principals franquícies internacionals de THE MEDIAPRO STUDIO, destacada per la revista Variety com una de les millors sèries de 2022.
La presentació a Sitges, que tindrà lloc el pròxim 6 d’octubre, comptarà amb la participació dels seus protagonistes John Lynch i Katharine O’Donnelly, a més de la del creador Ran Tellem, el director de la sèrie, Jorge Dorado i el productor executiu Javier Méndez.
Com és ja tradició en la franquícia, l’equip artístic de ‘The Head 3’ reuneix un repartiment internacional d’actors procedents de diferents països i que en aquesta ocasió té un marcat accent multicultural, amb intèrprets de nacionalitat britànica, espanyola, alemanya, japonesa, irlandesa, francesa, sudanesa i danesa. John Lynch (Blue Lights, La Caza), Katharine O’Donnelly (María, reina de Escocia), ambdós en la sèrie des dels seus inicis, i OIivia Morris (Hotel Portofino), incorporada des de la temporada 2, tornen a ser els protagonistes. Repeteixen també Ben Cura (La Reina Carlota: Una historia de los Bridgerton) i Olwen Fouéré (El hombre del norte, The Crown), que ja varen estar a la segona entrega.
Pel que respecta a les novetats al repartiment, la tercera temporada compta amb destacades incorporacions com l’actriu espanyola Clara Galle (A través de mi ventana, El Internado Las Cumbres), a més de Stanley Weber (Borgia, Outlander), Nine D’Urso (Balenciaga, Hors du Temps) Ned Dennehy (Peaky Blinder, Outlander), Godehard Giese (Babylon Berlín), Sara-Marie Maltha (The Killing), John Kavangh (Los Tudor, La Dalia Negra) i Atsuro Watanabe (Las Flores de la Guerra, Ran), entre otros.
Jorge Dorado torna a estar al capdavant de la direcció d’aquests nous sis episodis: “Aquesta temporada que posa fi a la trilogia és la més salvatge de totes”, assegura Dorado, qui afegeix: “Ha estat una experiència increïble treballar amb un equip tècnic i artístic al més alt nivell. Aquesta temporada hem travessat deserts, descendit a les profunditats de la terra, recorregut mars, esquivat incendis… Ens hem cuit sota el sol abrasador i gelat en la nit més fosca”.
Aquesta tercera entrega té un equip de guionistes internacionals que inclou la parella hispano-britànica Teresa de Pelegrí i Dominic Harari (Seres Queridos, Amor en su punto), la britànica Rachel Kilfeather (Vikings T3: Valhalla), la nord-americana Martine Moore (Bwitches) i el britànic Pearse Lehane (Doctor Who Confidential).
La principal característica d’aquesta franquícia ha estat tancar els seus protagonistes en ambients hostils, isolats i remots on no hi ha escapatòria possible. A la primera temporada va ser a una estació internacional a l’Atlàntida; a la segona, un vaixell a Punto Nemo, el lloc més allunyat de terra ferma al Pacífic. L’escenari d’aquesta tercera temporada se situa al Desert del Sàhara, en una zona coneguda com a Bir Tawil, ubicada a la frontera entre Egipte i Sudan, que resta com a únic territori del planeta considerat com ‘terra de ningú’. Un lloc sense governs, ni legislatura, que es converteix en el lloc perfecte per portar a terme una investigació per a la qual no existeixen regles.
El rodatge es va portar terme entre els mesos de novembre de 2023 i gener de 2024 a diferents localitzacions de Madrid, Almeria, Tenerife i Segòvia.
Sinopsi
‘The Head 3’: Decidida a continuar endavant amb la investigació del seu pare, Rachel (Olivia Morris) creu haver trobat la toxina que contaminava les algues. Un cop modificades genèticament, i després de provar-les en animals, és el moment de provar amb humans. Per a això ha seleccionat cinc voluntaris de diferent condició disposats a fer de conillets d’índies a canvi d’una abundant suma de diners. Tot sembla anar bé fins que una nova mort i la desaparició de nou d’un cap converteixen una vegada més l’escenari remot en un malson.
Sobre la trilogía
‘The Head’ ha arribat ja a més de 90 països amb excel·lents resultats, entre ells mercats i operadors tan importants com HBO Max als Estats Units i Amèrica Llatina; Canal+ a França; Starzplay a UK i Alemanya; NENT als països nòrdics; SBS a Austràlia; SCC al Canadà; Prime Video a Itàlia, Països Baixos i l’Índia; Watch it! a Orient Mitjà i al Nord d’Àfrica; AXN a Portugal; Streamz a Bèlgica; Go3 i NENT a països bàltics; TET a Letònia i ETV a Estònia. I, per descomptat, través de Hulu Japan. A Espanya, la primera temporada està disponible a Disney+ i la primera i segona a HBO Max.
The Mediapro Studio Distribution serà novament responsable de la distribució mundial del títol d’aquesta tercera temporada.