Amazon Prime Video prepara un reboot d'“El Internado, produïda per THE MEDIAPRO STUDIO i Atresmedia Studios

El rodatge d'“El Internado: Las Cumbres” començarà el primer trimestre del 2020 i constarà de vuit episodis gravats en escenaris naturals del nord d'Espanya
9 de gener de 2020

Amazon Prime Video ha anunciat la seva pròxima sèrie en exclusiva, “El Internado: Las Cumbres”. Una nova versió de l’exitosa sèrie que va suposar fa una dècada una fita per a la ficció espanyola i que va tenir no només grans èxits d'audiència durant les seves set temporades d'emissió, sinó que va significar el llançament d'alguns dels actors espanyols més reconeguts en l'actualitat. La sèrie original es troba disponible actualment a Amazon Prime Video.

Atmosferes inquietants, misteri, thriller i dosis més grans de terror seran alguns dels ingredients fonamentals d’“El internado: Las Cumbres”. La història transcorrerà en un col·legi situat al costat d'un antic monestir, en un lloc inaccessible entre les muntanyes, aïllat del món. Els alumnes són xavals rebels i problemàtics que viuran sota l'estricta i severa disciplina que imposa el centre per reinserir-los a la societat. El bosc circumdant alberga antigues llegendes, amenaces que continuen vigents i que els submergiran en aventures trepidants i terrorífiques.

“El Internado: Las Cumbres” és una producció d'Atresmedia Studios i THE MEDIAPRO STUDIO. Al capdavant de la producció executiva estarà la creadora de la franquícia, Laura Belloso, així com Laura Fernández Espeso i Javier Pons per part de THE MEDIAPRO STUDIO, i Ignacio Corrales i Sonia Martínez, d'Atresmedia Studios, que lideraran l'equip de guionistes format per Asier Anduenza, Sara Belloso i Abraham Sastre, els quals ja van estar també a “El Internado: La Laguna Negra”, disponible per a tots els fans de la franquícia a Amazon Prime Video.
“És sens dubte un enorme orgull poder anunciar avui una producció d'aquesta envergadura a Espanya”, ha declarat Ricardo Cabornero, Head of Content a Amazon Prime Video España. “L'èxit internacional d’‘El Internado’ fa ja una dècada continua captivant milers de fans a l'actualitat a Amazon Prime Video, i estem segurs que aquesta nova versió de la sèrie suposarà un retrobament per a tots ells i conquistarà noves audiències”.

“‘El Internado’ va ser la precursora a Espanya dels grans èxits actuals de les sèries de televisió. Va trencar motlles de producció i distribució, va congregar una important base de fans i va il·luminar una nova generació d'actors, molts d'ells avui convertits en estrelles. La posada en marxa d'aquesta nova sèrie, capitanejada per Laura Belloso i la majoria dels guionistes originals, revitalitza el fenomen en un moment d'excel·lència per a la producció de ficció al nostre país, amb el repte d'arribar i conquistar una audiència global”, ha comentat Laura Fernández Espeso, directora corporativa i de televisió de THE MEDIAPRO STUDIO.

“Per a Atresmedia, el retorn d’‘El Internado’ és una excel·lent notícia perquè demostra la nostra capacitat per crear marques d'èxit en ficció i el treball ben fet durant anys. ‘Velvet’, ‘La Casa de Papel’, ‘Vis a vis’ i, ara, ‘El Internado’ han començat una nova etapa en plataformes després del seu èxit a Antena 3”, ha declarat Sonia Martínez, productora executiva de la sèrie i directora editorial d'Atresmedia Studios. “Cal estar molt orgullosos d'això. Com a productors d’El Internado: Las Cumbres tenim el repte d'estar a l'altura de la qualitat i l'èxit obtingut per El Internado en la seva anterior etapa. A més, treballar per a Amazon Prime Video -amb qui tenim més projectes a Atresmedia Studios- és sempre un luxe. Ens motiva que ‘El Internado: Las Cumbres’ arribi a tot el planeta de la mà d’Amazon”.

La nova producció, que començarà a rodar-se en el primer trimestre del 2020 i encara no ha confirmat el repartiment, es desenvoluparà en escenaris naturals del nord d'Espanya.